Obserwatorzy

wtorek, 23 września 2014

Czarne skórzane paznokcie od Wibo

Cześć dziewczyny!!!


Skórzane lakiery Wibo pojawiły się w Rossmannie w mojej miejscowości na początku września i od razu skusiłam się na dwa kolory: czarny i ciemnobordowy. Dzisiaj pokażę Wam ten pierwszy, moim zdaniem gorszy...


Do nabycia w Rossmannie, kosztuje 6,99zł.


Posiada standardowe dla tej marki opakowanie. Pędzelek jest poręczny i wygodny. Konsystencja lakieru jest całkiem niezła, jest dosyć rzadki, ale nie rozlewa się na skórki.



 Tak wygląda po 2 dwóch dniach....

Dwie warstwy ładnie pokrywają płytkę. Nie wiem czy powoduje przebarwienia, ponieważ używam odżywki jako lakieru podkładowego. Nie bąbelkuje, nie mazia, nie smuży. Wysycha dosyć szybko...  ALE trwałość ma fatalną! Drugiego dnia końcówki już się ścierają, trzeciego dnia lakier odpada całymi kawałkami. 

Sam efekt skóry jest ok, jak dla mnie bardziej przypomina delikatny półmatowy piasek. Podoba mi się takie wykończenie.

A tak się prezentuje na kwadratowych paznokciach



Przypominam o rozdaniu KLIK

Pozdrawiam
Kasia


9 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tych lakierach, ale wibo nie ma zbyt dobrych produktów. Ich lakiery odpadają płatami z moich paznokci po 3 dniach jak u Cibie. Bez sensu zmarnowana kasa...wolę kupić droższy lakier, który trzyma się tydzień:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię czarny manicure, ale to wykończenie mnie nie przekonuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie podoba mi się ten efekt ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny efekt :)
    świetnie Twoim paznokciom w kwadratach ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz ładny kształt pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt mi się bardzo podoba ale kolor niestety nie mój :)

    OdpowiedzUsuń