Obserwatorzy

niedziela, 28 września 2014

Brzoskwiniowa rozkosz, Naturalium brzoskwiniowy żel do kąpieli i pod prysznic

Cześć dziewczyny!!!

Dzisiejszy dzień zapowiada się ciężko. Najpierw nie miałam prądu przez 2 godziny, a teraz ciśnienie strasznie mi spadło i leżę w łóżku popijając ohydną kawę:P

Uwielbiam wszelkie czasoumilacze do kąpieli. Czy to płyny, czy żele, oliwki, sole, kule musujące, pięknie pachnące mydełka- wszystko co pięknie pachnie i umili mi czas w kąpieli:) Dlatego bardzo się ucieszyłam, gdy otrzymałam od Drogerii Vica w Jarocinie Naturalium brzoskwiniowy żel pod prysznic i do kąpieli. Wcześniej nie znałam tej marki, ale Vica ma w swoim asortymencie nie tylko te żele, ale i szampony oraz balsamy do ciała.



Opakowanie jest proste, ale ładne, a szata graficzna przyjemna dla oka. Biała butla wykonana jest z lekko szorstkiego plastiku, dzięki czemu nie wyślizguje się z mokrych dłoni. Mimo swoich sporych rozmiarów (zawiera 500ml produktu) jest poręczna. Podoba mi się czcionka na opakowaniu i brzoskwinka:) W przypadku innych zapachów na opakowaniu pojawiają się inne owocki:) Żel dostępny jest w wersji kokosowej,mango, melonowej i zielone jabłko.

Otwór przez który wydobywa się produkt jest w sam raz, nie za duży ani nie za mały. Konsystencja żelu jest bardzo ciekawa. Powiedziałabym, że raczej przypomina kremowe, gęste mleczko niż żel.



Żel jest super wydajny! Pięknie się pieni, a pachnie jak świeżo przekrojona brzoskwinia- super smakowicie:) Uwielbiam takie zapachy w przypadku produktów do kąpieli. Jest słodki, orzeźwiający, odprężający....
Nie wysusza skóry i nie podrażnia. Na opakowaniu znajdziemy informację, że nie posiada parabenów. Mój narzeczony go pokochał.


Żel znajdziecie w Drogeriach Vica.





Pozdrawiam
Kasia:)

6 komentarzy:

  1. ohydną? :P A tam, kawa jest dobra :) Jeśli nie lubisz smaku zwykłej, może spróbuj jakąś karmelową, czy coś? :) Teraz to jest taki wybór, że na pewno znalazłabyś jakąś, co Ci posmakuje:)))

    Tego żelu nie miałam, ale jestem strasznie ciekawa, zapachu w szczególności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopóki nie pojawiły się problemy z ciśnieniem nie piłam kawy wcale i nie jestem przyzwyczajona do jej dziwnego dla mnie smaku. Rozpuszczalną jeszcze przeżyję, ale niestety nie stawia mnie na nogi. Muszę pić zwykłą, sypaną, której nie lubię:P Ale jak trzeba pić, to trzeba:)

      Uwielbiam takie owocowe zapaszki w kąpieli:)

      Usuń
  2. Jak nie lubisz pić kawy to wypróbuj cukierki kawowe:) Kopiko chyba się nazywają. Miałam ten żel, ale o zapachu mango. Pachniał jak świeżo obrany owoc, aż żal było go używać żeby się nie skończył:D

    Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. No i teraz mam kolejny żel który chcę wypróbować. Zapach brzoskwini skutecznie mnie skusił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie jeszcze kusi kokos i zielone jabłko:) Uwielbiam wszystko co kokosowe:D Jabłko pasowałoby do mojego narzeczonego

      Usuń
  4. Uwielbiam tak pięknie pachnące owocami żele, jednak o marce pierwsze słyszę ;)

    OdpowiedzUsuń