Obserwatorzy

sobota, 20 września 2014

Biżuteryjno-gumkowe ROZDANIE!!!

Cześć dziewczyny!!!


Wracam do Was z małym rozdaniem:) Aż dwie osoby mogą wygrać:)

Oto nagrody

Pierwsze miejsce:
 Złoty kołnierzyk i 18 gumek do włosów



Drugie miejsce:
Srebrny kołnierzyk i 6 gumek do włosów

ROZDANIE TRWA OD DZIŚ DO 30 WRZEŚNIA 




Aby wziąć udział w konkursie należy odpowiedzieć na pytanie:
Co najbardziej cenię u innych?

-należy być publicznym obserwatorem bloga lub polubić fanpage na facebooku (https://pl-pl.facebook.com/kasienkabloguje) dlatego w rozdaniu mogą wziąć udział również Anonimowi czytelnicy,
- w komentarzu podać adres mailowy.
Aby zdobyć dodatkowe losy należy:
-  Dodać mojego bloga do blogrolla (2 losy )
-Dodać baner na bocznym pasku ze zdjęciem (powyższym) i linkiem przekierowującym do rozdania (3 losy)
Wzór:

U innych cenię:
Obserwuje bloga jako:
Lubię jako:
E-mail: 
Dodano do Blogrolla: Tak/Nie (link)
Baner na bocznym pasku: Tak/Nie (link)
Miłej zabawy:) Powodzenia:)

8 komentarzy:

  1. :( Powodzenia wszystkim ! :D Ja sobie daruję , bo mam tak krótkie włosy że kucyków to ja robić jszcze nie mogę ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ścięte włosy oddałaś na szczytny cel i za to powinnaś zostać nagrodzona:)

      Usuń
  2. U innych cenię: szczerość. Jest to dla mnie podstawa gdyż co warte jest fałszywe poczucie humoru czy jeszcze gorzej kolega który udaje inną osobę? Prawdomówność to podstawa i na niej staram się budować nowe więzi
    Obserwuje bloga jako: Paulina Żuk
    Lubię jako: Paulina Żuk
    E-mail: paula541804@wp.pl
    Dodano do Blogrolla: Nie
    Baner na bocznym pasku: Nie

    OdpowiedzUsuń
  3. U innych cenię: po pierwsze szczerość. Nie lubię fałszywych ludzi i drażnią mnie takie osoby. Po drugie poczucie humoru. Może sama nie jestem dobra w opowiadaniu dowcipów ale zbytnia sztywność niektórych i nierozumienie przez nich nawet najdrobniejszych żarcików jest dla mnie niezrozumiała. Po trzecie tolerancja. Nie chodzi o to żeby wszystkich kochać i jacy to my nie jesteśmy wszyscy cudni ale o to, że każdy z nas jest inny i tolerowanie tego. Ktoś lubi muzykę metalową? A niech sobie lubi. Co mnie to obchodzi? Ja słucham Vivaldiego, j-popu czy Metallici i dobrze mi z tym. Każdy jest inny i powinniśmy to tolerować a nie zaraz obrażać, zwyzywać czy pobić za odmienność. Oczywiście są granice tolerancyjności - jak we wszystkim. A przede wszystkim cenię sobie w ludziach prawdziwość - sztuczność i zbytnie naśladowanie innych jest po prostu nudne i nieciekawe. Każdy z nas jest wyjątkowy na swój sposób.
    Obserwuje bloga jako: Kamila Lyll
    Lubię jako: Świat Lyll
    E-mail: lylleill.lys@gmail.com
    Dodano do Blogrolla: Tak/ http://swiat-lyll.blogspot.com
    Baner na bocznym pasku: Nie

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu by nie spróbować;)
    U innych cenię: wytrwałość. Sama czasem miewam słomiany zapał i podziwiam ludzi, którzy z uporem dążą do celu i go osiągają.
    Obserwuje bloga jako: Aglolga
    Lubię jako: nie mam fb
    E-mail: olsza_@poczta.onet(kropka)pl
    Dodano do Blogrolla: Nie
    Baner na bocznym pasku: Nie

    OdpowiedzUsuń
  5. U innych cenię: Szczerość, bez tego nie można budować dobrych relacji. Poczucie humoru, również w śmianiu się z samego siebie. Odwagę, by osiągać swoje cele. Pokorę, czasami trzeba przyznać się do błędu. Uczciwość i uczynność, bo dobro do nas wraca. Wiarę, w to że się uda ;)
    Obserwuje bloga jako: Lakierowniczka
    Lubię jako:Lakierowniczka
    E-mail: Madzia95940@poczta.onet.pl
    Dodano do Blogrolla: Nie
    Baner na bocznym pasku: Nie

    OdpowiedzUsuń
  6. U innych cenię: przede wszystkim szczerość, bo bez niej nie ma prawa bytu żadna międzyludzka relacja...
    Obserwuję bloga jako: ma ra
    Lubię jako: Ma Ra
    E-mail: mara180893@gmail.com
    Dodano do Blogrolla: Nie
    Baner na bocznym pasku: Nie

    OdpowiedzUsuń