Obserwatorzy

czwartek, 7 sierpnia 2014

Ziaja med, kuracja przeciwświadowa, szampon łagodzący

Cześć dziewczyny!!!


O tym jak podrażniłam sobie skalp na basenie pisałam już kilka razy. Bujałam się z tym problemem 2 miesiące. Stosowałam sok z aloesu, oliwkę, delikatne szampony itd ale problem nie mijał, a właściwie wraz z wyższymi temperaturami się nasilał. Nie wytrzymałam i wreszcie poszłam do apteki. Zdecydowałam się na szampon łagodzący Ziaja med kuracja przeciwświądowa i...... problem się skończył:)



 Eliminuje skutki świądu – swędzenie, podrażnienie, mrowienie. Reguluje złuszczanie naskórka i równoważy florę bakteryjną. Utrzymuje długotrwałe nawilżenie i ochronę skóry i włosów. Przywraca naturalną równowagę wrażliwej skórze głowy. Działa delikatnie i łagodnie, nie naruszając naturalnej warstwy ochronnej. Nawilża, zmiękcza, poprawia elastyczność i ułatwia rozczesywanie włosów.




Do nabycia w aptece. Kosztował 9,70zł za 300ml




Przede wszystkim szampon ma w składzie SLS, co może przeszkadzać niektórym. Mimo tego jest dosyć delikatny, włosy po nim są sypkie i miękkie, dobrze domyte. Nie są też zbyt mocno splatane. Po pierwszym użyciu skalp już mniej swędział, a po 3 przestał w ogóle:) Nie używam go do każdego mycia, raczej co drugie, trzecie. Szampon ma idealną konsystencje, nie jest ani za rzadki ani zbyt gęsty i fajnie się pieni. Zapach na pewno nie wszystkim przypadnie do gustu, trochę mentolowy, eukaliptusowy- ogólnie określiłabym go jako świeży z nutką apteki:)






Myślę, że ten szampon na stałe zagości w mojej szafce z kosmetykami do włosów.



Pozdrawiam
Kasia:)

3 komentarze:

  1. Spróbowałabym go chętnie, mi chyba by przypadł do gustu ten zapach bo ja lubię takie mentolki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy mogłabyś podzielić się składem? Na wizażu nie podali.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście:)

      Aqua, SLS, cocamidapropol Betaine, sodium cocoamphoacetate, cocamide DEA, maltooligosyl gluciside, hydrogenated starch hydrolysate, guar hydroxypropyltrimobium chloride, panthenol, allantoin, malic acid, butylene glycol, inulin, propylene glycol, aloe barbadensis leaf extrakt, mentha piperita leaf extract, sodium chloride, PEG-7 glyceryl cocoate, sodium benzoate, mentha arvensis leaf extract, lactic acid.


      Za literówki z góry przepraszam:)

      Usuń