Obserwatorzy

poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Włosy po podcięciu

Cześć dziewczyny!!!


Odważyłam się i wreszcie obfociłam włosy, aby pokazać jak wyglądają po podcięciu. Ładnie się błyszczą, są sypkie, końcówki są w dobrym stanie, znikło brzydkie cieniowanie, ale.... są krótkie:(

 Przepraszam za kiepską jakość, ale bateria w aparacie była na skraju wyczerpania. Włosy wyjątkowo wysuszone suszarką na szczotce. Jak widać i tak żyją swoim życiem i wywijają się we wszystkie strony...


 Udało mi się zapuścić odrost. Ostatni raz farbowałam włosy chyba na początku maja. 


 Ostatnio noszę proste włosy, choć nie przepadam za taką wersją, ale przynajmniej wtedy są dłuższe. Skręcone sięgają ledwo ramion..


 A tak się prezentują na dworze. Poza świetna:D zdjęcie nie było robione z myślą o blogu


A tak wyglądały jeszcze miesiąc temu, gdy zaczynały wypadać. Widać brzydkie cieniowanie i prześwity na dole. Dwa tygodnie później te smętne ogonki wyglądały tragicznie.


Co do samego obcięcia:
Poszłam do nowej fryzjerki, którą polecało mi wiele znajomych. Podobało mi się jej podejście do klienta, ponieważ ze spokojem ze mną porozmawiała, obejrzała moje włosy. Umyła mi kłaczki, nałożyła maskę na 5 minut itd. Włosy skracała maszynką i nawet mi się to podobało. Stwierdziła, że powinnam zapuścić grzywkę przynajmniej do brody, a włosy na długości do połowy pleców, że cieniowanie nie jest dla mnie. Nie wybrzydzała, że mam mysie włosy, że kolor za ciemny jak już kilka razy się spotkałam w innych miejscach... Jedynie nie podobało mi się, że obcinała mi włosy wyprostowane i ciągle latała z prostownicą (chociaż musiała je wyprostować aby były równo ścięte), powtarzała, że powinnam prostować włosy bo loki się puszą i są niemodne. Cóż dla jednego modne jest to czy tamto. Mimo wszystko chyba wolę siebie w wersji skręconej niż prostej, a że się włosy puszą- taka już ich uroda. 

Za podcięcie z myciem i modelowaniem, które trwało ok 50 minut zapłaciłam 40zł. Czy to drogo? Myślę, że tak, bo modelowanie polegało tylko na prostowaniu i natapirowaniu włosów... Samo obcięcie ok, ale prostowanie mi się nie podobało. Nie wiem czy pójdę tam ponownie.


Pozdrawiam
Kasia:)

17 komentarzy:

  1. Pierwsze zdjęcie masz w dziwnym świetle. Nie podobają mi się Twoje włosy

    OdpowiedzUsuń
  2. Drogo - ja za podcięcie z myciem i prostowaniem zapłaciłam 25 zł, a siedziałam standardowo 2 godziny...:P Jak na początku sierpnia robiłam zabieg keratynowy (mycie+podcięcie+prostowanie) to zapłaciłam 50 zł.
    Nie rozumiem jak fryzjer może powiedzieć komuś że ma prostować włosy ;o jestem w szoku.. Fryzjer powinien podpowiedzieć jak pielęgnować loki by nie były spuszone i wysuszone, a nie doradzać prostowanie-przecież to niszczy...;/;/;/;/
    Nie idź tam więcej:D

    A co do Twoich włosów, to na pewno podcięcie na dobre im wyjdzie - wzmocnią się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i właśnie to prostowanie mnie rozwaliło na całej linii. To, że włosy kręcone są z natury suche i spuszone to wiem sama i powinna mi doradzić jak mam je dogłębnie nawilżyć i układać, aby nie wyglądały jak kask, a nie prostować. To pójście po najniższej linii oporu. Nie ukrywam, że cena trochę wygórowana, zwłaszcza jeśli modelowanie=prostowanie.

      Usuń
    2. W ogóle wydaje mi się, że często w salonach kosmetycznych/fryzjerskich panie usiłują na siłę weprzeć klientce swoją estetykę. Jak lubi prostowanie to niech sobie prostuje, ale w salonie powinna być w 100% neutralna i obiektywna.

      Usuń
  3. Moim zdaniem wygladają na bardziej mięsiste. Pewnie minie jeszcze trochę czasu zanim dojdą do siebie (poprzednio pisałaś o problemach zdrowotnych, a te raczej nie mijają z dnia na dzień), ale myślę, że podcięcie dobrze im zrobiło. Jednak wróć do loków:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moją uwagę zwróciło coś innego: masz świetne, mega zgrabne nogi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje włosy po podcięciu wyglądają dużo lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasieńko i dobrze zrobiłaś że je podcięłaś ! Wyglądają o niebo lepiej ! Teraz nie pozostaje nic innego jak dbanie ;D
    Ja np swoje prostowałam często i gęsto ale nie były zniszczone , a jakoś ich wybitnie nie zabezpieczałam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zniosę byle by tak nie wypadały. Leciały po prostu garściami:( Aż płakać mi się chciało podczas mycia. Ale teraz jest już lepiej

      Usuń
  7. Ja zwykle za mycie, podcięcie i modelowanie wykładam na stół 30 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro stwierdzila ze loki są nie modne a prostowanie tylko to lepiej tam nie idz drugi raz: / ja np tak samo wole sie w falowanych wlosach bo takto mam takie proste cienkie nitki. A podciete twoje wlosy wyglądają bardzo ladnie: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze jest to, że ciągle jej mówiłam, że raczej noszę kręcioły i chciałabym usłyszeć jakąś poradę co do ich pielęgnacji czy układania... I nic, dalej opowiadała, że proste włosy są lepsze.

      Usuń
  9. Na pewno wyjdzie im to na dobre. Fajną masz kurtkę, tak wygląda z tyłu, gdzie kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją w kwietniu na targu za 100zł i jak na razie świetnie się nosi:)

      Usuń
  10. Wyglądają ślicznie. Są teraz mniej więcej takiej długości jak moje :)

    OdpowiedzUsuń