Obserwatorzy

piątek, 22 sierpnia 2014

Ruski wzmacniający tonik do włosów

Cześć dziewczyny!!!


Jakiś czas temu w zielarskim sklepie w moim mieście zauważyłam ruskie kosmetyki do włosów. Dosyć często tam zaglądam i przyznam, że trochę męczyłam właścicielkę o te cudeńka, ponieważ kosmetyki wolę kupować stacjonarnie. Jak się później okazało takich "męczykiszek" jak ja było więcej i pani właścicielka ściągnęła kilka serii do włosów, ciała i twarzy. Skusiłam się na balsam na kwiatowym propolisie, o którym opowiem innym razem i na tonik wzmacniający do włosów.





Dostępność i cena:
Do nabycia w sklepach zielarskich i online. Kosztuje ok 11-12zł


Opakowanie:
Jak wszystkie rosyjskie kosmetyki taki ten ma fajne, ładne i kolorowe opakowanie. Wykonane jest z dosyć grubego plastiku, dzięki czemu jest solidne. Zawartość łatwo wydobyć dzięki otwarcie typu klik.

 

Moja opinia:

Muszę przyznać, że nie lubię wcierek. Zazwyczaj o nich zapominam, ale tym razem się zmobilizowałam  i wcierałam tonik po każdym myciu. Ostatnio przez problemy ze zdrowiem straciłam trochę włosów i chciałam przyspieszyć porost nowych. Tonik przede wszystkim wzmocnił moje biedne kłaczki i przyspieszył porost nowych. Szczególnie na grzywce widać jak wiele bejbików wyrosło:)

Sam tonik wygląda jak brązowa wody o przyjemnym ziołowym zapachu, który nie utrzymuje się na włosach. Niestety jak chyba każda wcierka jest mega niewydajny, ale warto w niego zainwestować


Jak widać skład ma ciekawy.



Pozdrawiam
Kasia:)

6 komentarzy:

  1. Mam kilka kosmetyków ruskich - i jestem zadowolona z nich :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam tej wcierki. Ale wydaje się być ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam już o nim dobre opinie i chyba w końcu się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie niestety nie zatrzymał wypadania ani porostu nie przyspieszył ale przynajmniej bejbiki byly :P

    OdpowiedzUsuń