Obserwatorzy

poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Nowości

Cześć dziewczyny!!!


Dzisiaj chciałabym Wam pokazać co nowego pojawiło się u mnie w ostatnich tygodniach. Nie ma tego zbyt wiele, ponieważ obiecałam sobie, że będę robić rozważne i przemyślane zakupy. Po co mi 15 odżywek do włosów i piąty różowy lakier? Póki co udaje mi się wytrwać w postanowieniu.


 Ruski balsam do włosów na kwiatowym propolisie. W sklepie zielarskim w mojej miejscowości (Jarocin) kosztował 19zł.



Ruski tonik do włosów wzmacniający, kupiony w tym samym zielarskim sklepie co balsam. Kosztował 11,40zł


 Maska Ziaja do włosów farbowanych, 6zł

 Odżywka dodająca objętości Avon. Na objętość nie liczę, chodziło mi konkretną dawkę silikonów dla ochrony włosów. Kosztowała 7,80zł


 Nivea diamond gloss, 6zł


Szampon łagodzący Ziaja 9,80zł. Nadal walczę z podrażnieniem skalpu:(

Lakier Lovely, pokazywałam go już na blogu.


Nowe mieszkanka dla moich soli do kąpieli. Kto zgadnie od czego/po czym są te buteleczki?:P

Granatowy piasek Pierre Rene

Nudziak Wibo



A Wy co ostatnio kupiłyście?

Pozdrawiam
Kasia:)

5 komentarzy:

  1. Miałam ten balsam i bardzo dobrze mi służył.
    Sama w lipcu kupiłam strasznie dużo kosmetyków (bo byłam w Niemczech, gdzie zwiedziłam DM i inne ciekawe sklepy ;-P).

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie mogę dostać stacjonarnie rosyjskich kosmetyków, chociaż muszę sprawdzić jedno miejsce. Z tej samej serii od ziaji miałam maskę maksymalne wygładzenie z proteinami mlecznymi i dawała radę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio też trochę się obkupiłam :D

    OdpowiedzUsuń