Obserwatorzy

czwartek, 28 sierpnia 2014

Nowości Cz. I

Cześć dziewczyny!!!


Ostatnio trochę zaszalałam i skusiłam się na kilka nowości. Co jak co, ale zakupy potrafią poprawić humor:)

 2 matowe lakiery Golden Rose: 13 koral i 01 piękna fuksja


2 lakiery z tańszej linii GR, którą uwielbiam



 Róże z Biedry. Po 6,99zł. Pierwsze wrażenia są pozytywne:)


 Cień w musie z Biedry. Zobaczymy jak będzie się sprawować.


 Matowa szminka Golden Rose 04. Jestem nią strasznie rozczarowana. Tester miał zupełnie inny kolor. Na moich ustach wygląda tandetnie. Jest twarda i tępa. 


 Eyeliner w żelu Maybelline. Średniak, po 2-3 godzinach znika z powiek.


 Ampułki do włosów Marion. 


 Jestem bardzo ciekawa tej maski.


 Szampon Nivea. Taki sobie


 Czarne militarne botki. Ale się ich naszukałam......... Mam bardzo szczupłe nogi i większość bucików na zamek odstawała, a te są sznurowane i dzięki temu ładnie się prezentują...

 ... tak mi się spodobały, że kupiłam jeszcze beżowe. Kosztowały 59,99zł za parę


Zamszowe balerinki 19,90zł





A Wy na co się skusiłyście?

Pozdrawiam
Kasia:)

13 komentarzy:

  1. Chyba żartujesz, mój ukochany na świecie eyeliner, który jest nie do zdarcia! Co do pomadki to dodawałam wczoraj zdjęcie na mojego fb i zrobiła szał, szkoda, że Cię rozczarowała :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje focze powieki szybko się natłuszczają i może stąd ten problem. Aplikacja- bajka. Kolor- super nasycona czerń. Niestety strasznie się odbija i znika:( A pomadka mnie rozczarowała, bo tester był różowy, a w domu okazało się, że to koral, który przy mojej cerze wygląda żarówiasto i tandetnie:(

      Usuń
  2. Kasieńko piękne zakupy-goldeny kocham bardzo,daj,prosze znać,jak się sprawują te matowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przetestuję, to pokażę i opiszę:)

      Usuń
  3. gdzie udalo Ci sie upolowac takie fajne buty??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej miejscowości jest tylko jeden sklep, w którym można nabyć fajne i tanie buty. Step by step chyba się nazywa

      Usuń
  4. Ten po lewej z drugiego zdjęcia miałam i kolorek jest genialny! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziś oglądałam gazetkę Biedronki i jestem bardzo ciekawa właśnie tych różów. W sumie większości kosmetyków stamtąd ;) Czuję, że źle się to skończy :P Buciki śliczne kupiłaś! Marzę o takich od jakiegoś już czasu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne botki, sama takich szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. te zamszowe baleriny są BOSKIE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na recenzje łupów z Biedronki, może i ja się skuszę na ten cień lub któryś róż :) Zazdroszczę butów, od lat szukam dokładnie takich dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń