Obserwatorzy

sobota, 9 sierpnia 2014

Inspiracje ślubne- dużo zdjęć

Cześć dziewczyny!!!


Na blogu dawno nie pojawiały się inspiracje ślubne. Chwilowo ten temat w moim życiu przycichł, ponieważ to co powinno być na daną chwilę załatwione- to jest, a na resztę jeszcze jest sporo czasu.



1. To raczej nie mój styl, ale bardzo podoba mi się ta suknia:)


 2. Ta sukienka też jest całkiem ładna


 3. Ciekawe zdobienia


 4. Jak dla mnie zbyt delikatny bukiet


5. A ten zbyt zielony:P


 6. Ciekawy dół


7. Księżniczkowa sukienka:)

8. Taka sobie
 

9. Ciekawy dół

10. Bardzo skromna

11. Kolejna suknia, w której się zakochałam

12. W tej też:P
 

13. Ta jest bardzo kobieca
 

14. Trochę dziwny, ciemny makijaż ślubny
 

15. Cudowne zdjęcie!
 

16. Niestety ta sukienka do mnie nie przemawia

 17. Koronkowa



 18. Ciekawe czy taka kiecka jest wygodna.


 19. Kolejna księżniczkowa



 20. Hmmmm ładna góra, ale dół zbyt "bogaty"


21. Frezje:)


 22. Mieszany bukiet


23. Ładna:)

24. Cudowne buciki
 

25. Te też niczego sobie


26. Tak sobie:P




Pozdrawiam
Kasia:)

8 komentarzy:

  1. oooo widzę moją suknię ślubną!!:D miałam taką jak na 1 zdjęciu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Strasznie mi się podoba ta sukienka. Powiedz mi, czy taki fason jest dosyć wygodny? Trochę się boję, że będzie stała jak abażur:P

      Usuń
  2. a ja mam, krótką, prostą i zwyczajną:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta z pierwszego zdjęcia ma cudowną górę! dół mógłby być bardziej lejący, ale suknia jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie najbardziej podoba się 3, 6, 12 i 13 :)
    do ślubu mam jeszcze daleko, ale na chwilę obecną wzięłabym chyba taką krótszą z przodu a dłuższą z tyłu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne sukienki, aż chciałoby się poprzebierać ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podobają mi się sukienki z tymi tiulami ,no na prawdę jak księżniczki wyglądają te panie :)

    OdpowiedzUsuń