Obserwatorzy

środa, 2 lipca 2014

Serialowe ciacha:)

Cześć dziewczyny!!!


Dzisiaj post nieco luźniejszy, ale jakże przyjemny dla damskiego oka:D Wielokrotnie wspominałam Wam, że uwielbiam oglądać seriale. Ćwiczę przy nich, sprzątam, gotuję itd. Nie lubię łzawych telenowel i nudnych tasiemców, ale dobrym serialem nie pogardzę:) Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moich męskich ulubieńców, czyli serialowe ciacha:



1. Jon Snow, Gra o Tron

 Jest na co popatrzeć:)

2. Derek Shepherd, Chirurdzy

 Do Chirurgów mam ogromny sentyment:) Derek trochę zdziadział w ostatnich dwóch sezonach, ale nadal ma w sobie to coś:)


3. Demon Salvatore, Pamiętniki Wampirów


 Hmm... Chyba już się wydało, że mam słabość do wysokich brunetów:D Ciemne, odrobinkę dłuższe włosy i lekki zarost to coś co lubię:D


4. Stefan Salvatore

 Jest ładny, ale na tle Damona wypada trochę gorzej.


5. Caleb z PLL

Niestety w tym serialu kiepsko z przystojniakami. Caleb przypomina mi trochę Deppa z dawnych lat.

6.Jackson Avery, Chirurdzy

Taki lekarz mógłby mnie leczyć:D

7. Nate Archibald, Plotkara



8. Oliver Queen, Arrow



W końcu marzenia to nie grzech:D Popatrzeć trochę można:) 

A jakie są Wasze serialowe ciacha?:)


Zapraszam na FEJSA

Pozdrawiam
Kasia

11 komentarzy:

  1. Oj nr.7 to prawdziwe ciacho :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Plotkarę czytałam, ale nie mogę się zabrać do serialu... :)
    Brakuje mi jeszcze Sherlocka Holmes'a w tym zestawieniu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię to :D ja bym dodała jeszcze Setha Cohena z The O.C czyli Adama Brody'ego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy inne typy stwierdzam :D Choć ostatni nawet nawet :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jackson Avery i Jon Snow zdecydowanie wygrywają :)
    Ps. Również uważam, że Derek zdziadzial ;) uwielbiam ten serial, choć po odejściu Christiny nie wiem czy będzie on trzymał poziom..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez Christiny na pewno będzie nudno...

      Usuń
  6. Ja teraz oglądam Strzałę i muszę przyznać, że Stephen Amell ma w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń