Obserwatorzy

niedziela, 6 lipca 2014

Mroczny przyjemniaczek, Lovely nr 85

Cześć dziewczyny!!!


Dzisiaj pokażę Wam Mój nowy rossmannowski nabytek, lakier Lovely nr 85. Urzekł mnie swoim nietypowym kolorem. Na półce wyglądał na czarny, ale gdy wzięłam go do ręki okazało się, że jest to ni to czarny ni to ciemny brąz z czerwonymi drobinkami. W promocji kosztował 4,79zł



Aplikacja jest dosyć łatwa, ale dwie warstwy to minimum by pokryć płytkę (trzecia nie zawadzi). Lakier nie bąbelkuje, nie smuży, nie mazia. Zasycha dosyć szybko. Trwałością nie zachwyca, już po 2 dniach pojawiają się starte końcówki, ale mogę mu to wybaczyć. Sam z siebie pięknie błyszczy.





Ostatnio mam manię ciemnych lakierów:D Chyba się starzeję:D


Pozdrawiam
Kasia:)

8 komentarzy:

  1. Ale masz ładne, długie pazurki! :) A kolorek jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda niesamowicie! *_* Na pięknych paznokciach prawie wszystko wygląda ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mroczy, a ja uwielbiam takie cudeńka i pewnie bym się z nim zaprzyjaźniła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajniusi! Taki mroczny trochę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezły kolor, ja też lubię ciemne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię czarnych lakierów, ale na ten mogłabym się skusić :) świetnie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń