Obserwatorzy

wtorek, 8 lipca 2014

Lawendowe paznokcie

Cześć dziewczyny!!!


W sobotę kupiłam fioletowy piaskowy lakier do paznokci z Wibo, pomalowałam pazurki i przepadłam:) Kolor mnie zachwycił. Jest delikatny, ale jednak ma w sobie to coś:)



Lakiery z tej serii można nabyć w Rossmannie, kosztuje 6,99zł. Tak spodobał mi się brzoskwiniowy odcień, że postanowiłam wypróbować inne i nie żałuję:)

 


Aplikacja lakieru jest bajecznie prosta!!! Nie smuży, nie mazia i nie bąbelkuje.  2 warstwy wystarczą aby dokładnie pokryć płytkę paznokcia. Wysycha szybciutko. Trwałość mogę określić jako dobrą, wytrzymuje 3-4 dni.

Zmywanie lakieru również jest proste (dlatego wolę tego typu piaski od brokatowych). Nie zauważyłam przebarwienia paznokci. W zależności od światła czasami lakier ma odcień zimny, a czasami ciepły, co bardzo mi odpowiada.






Zapraszam na facebooka KLIK


Jak Wam się podobają lawendowe, delikatne paznokcie?

Pozdrawiam
Kasia:)

8 komentarzy:

  1. Nie dawno mi się skończył - ale dzięki Tobie - znowu go zakupię - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor :) świetnie wygląda na paznokciach ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne ! :) kochana masz bardzo zadbane pazurki ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te lakiery wibo :)

    OdpowiedzUsuń