Obserwatorzy

poniedziałek, 21 lipca 2014

Inspiracje

Cześć dziewczyny!!!


Na blogu dawno nie pojawiły się inspiracje, więc czas to nadrobić:) Zbieram się do napisania kilku ważnych notek, ale muszę je trochę usystematyzować, aby miały ład i skład:) A teraz zostawiam Was ze zdjęciami.

 1. Uroda, makijaż, włosy- wszystko mi się podoba:)


2. Kształt paznokci mnie nie powala, ale zdobienie fajne:)

3. Włosy- świetne, figura też.

4. Piękna kobieta, piękne zdjęcie.

 5. Fajne zdobienie.


6. Ciekawy efekt.

 7. Cudeńka:) Z chęcią bym je przygarnęła.


 8. Brzusio jak marzenie.


9. Świetna sukienka

 10. Słodkie zdobienie.


 11. Uwielbiam lawendowe paznokcie


12. Będę szyć spódnice!:)



Pozdrawiam
Kasia:)

7 komentarzy:

  1. Pazurki cuuuudne *-* i ta bielizna boska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też sie marzy taki brzusio płaski. Ale niestety za bardzo lubię jeść ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój niestety też taki ładny nie jest. Może nie odstaje za bardzo i nie wisi, ale do ideału mu zdecydowanie daleko

      Usuń
  3. Uwielbiam Twoje posty z inspiracjami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym umieć szyć, ale to chyba nie moja bajka. A brzuch też bym taki chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki ten brzuch piękny. ;] Dlaczego to najbardziej kaloryczne jedzenie jest najsmaczniejsze?

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne inspiracje :) te kroje spódnic mega!

    OdpowiedzUsuń