Obserwatorzy

sobota, 12 lipca 2014

Idealne połączenie

Cześć dziewczyny!!!


Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować moim zdaniem idealne połączenie dwóch lakierów. Całość wygląda delikatnie, ale za razem kobieco i delikatnie.




Złoto-beżowy piasek od Rimmela, który uwielbiam i nudziakowy Lemax.

Lakier z Lemaxa ma  bardzo ciekawy kolor, ni to beż ni to pudrowy, brudny róż. Bardzo podobny widziałam dzisiaj z Wibo.

Oba lakiery pięknie kryją, nie przebarwiają płytki, szybko wysychają, są trwałe (wytrzymują ok 4dni), a co najważniejsze bajecznie się prezentują.


Niestety Rimmel już mi się kończy i nie mogę go nigdzie znaleźć. Widziałyście może gdzieś podobny piaskowy lakier?





Pozdrawiam
Kasia:)

16 komentarzy:

  1. faktycznie połączenie idealne ! piękne pazurki !

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie i kobieco:) Uwielbiam taki mani

    OdpowiedzUsuń
  3. Na takich pazurkach to wszystko pięknie wygląda! Ten Rimmel jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne paznokcie, szkoda, że u mnie nigdzie nie ma tych Lemaxów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie są tylko w jednym sklepie. Szkoda, bo jak za swoją cenę są świetne

      Usuń
  5. Podoba mi się ten iskrzący piasek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe, bardzo efektowne!;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Tobą - połaczenie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie :) genialnie wygląda ten brokatowy lakier :)

    OdpowiedzUsuń