Obserwatorzy

wtorek, 29 lipca 2014

Ideał urody/piękna

Cześć dziewczyny!!!


Często w mediach czy w prasie spotykam się z określeniem "ideał urody". Jak wiadomo ideały jako tako nie istnieją:P Więc po co pisać o czymś co nie istnieje?:)

Moim zdaniem ideałów jest tak wiele jak wiele jest ludzi. Są gusta i guściki. Kiedyś bardzo podobały mi się opalone dziewczyny z ciemnymi włosami, a dziś gdy zmieniłam swoje podejście do opalania nie podobają mi się "skwarki". Wolę delikatne, jasne cery skontrastowane z ciemnymi włosami, ciemną oprawą oczu.Włosy nie ważne czy proste czy kręcone, ważne aby były ciemne i długie. Do tego ładny makijaż: czarna kreska, róż/bronzer, czerwone usta:) zazdroszczę dziewczynom o takiej urodzie, które nie boją się kobiecego makijażu, ale wyglądają naturalnie i delikatnie:)















Strasznie podoba mi się ten kolor włosów, kiedyś mi się taki marzył (i gdzieś tam w serca nadal mi się marzy):) Jednak opalenizna i ilość tapety, botoks itd sprawiają, że nie mogę powiedzieć, iż to mój ideał urody.


Duży wpływ na nasze pojmowanie ideału piękna mają kultura oraz media. Np. w USA lansowane są opalone dziewczyny, z ogromną ilością makijażu, przedłużonymi włosami, sztucznym biustem... Nawet u nas coraz częściej promuje się botoksowe twarze, kacze usta, biust jak dwie piłki do kosza, co jest smutne. Czy naturalność jest niemodna?
W krajach azjatyckich modna jest mleczna cera, która nadaje młodzieńczego, eterycznego wyglądu (szalenie podoba mi się taki efekt).

To, czy za wszelką cenę dążymy do naszego ideału to sprawa indywidualna. Niektórzy za wszelką cenę próbują się przerobić, co często okazuje się zgubne (dziś podoba mi się to, a za rok tamto i będę się tak ciągle przerabiać?). Niektórzy czerpią tylko inspiracje. Sama staram się jedynie podpatrywać makijaże, fryzury, zestawienia kolorystyczne.


A jakie są wasze ideały urody/piękna?
Pozdrawiam
Kasia:)


18 komentarzy:

  1. Mam podobny gusty, co Ty :D Marzę o włosach jak na zdj 1 i 3 ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, ale niestety przede mną bardzo długa droga

      Usuń
  2. ja również zazdroszczę takim kobietą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiałam Annie z 90210 i dla mnie to właśnie ona jest ideałem urody i stylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że dla mnie też jest swoistym ideałem, ale od momentu gdy zmieniła kolor włosów na ciemniejszy

      Usuń
  4. Ja staram sie sama dla siebie być ideałem piękna ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest najważniejsze:) Chciałabym tak o sobie myśleć

      Usuń
  5. Mi bardzo podoba się połączenie niebieskich oczu i ciemnych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja tam uważam że Kim jest mega ładna ;d cóż no jest zrobiona ;D
    Kurdę z miejsca nawet nie wiem jaki jest ideał piękna wg mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze? gdyby każda z nas miała taką kasę jak Kim to zainwestowałaby w stylistów, dobre kosmetyki, siłownie i wyglądałaby świetnie. Słowo zrobiona jest doskonałym określeniem:) Też twierdzę, że mimo operacji i tynku jest ładna, choć nie mój ideał

      Usuń
  7. Moje ideały to Megan Fox i Phoebe Tonkin a także Monica Bellucci :) także wokół jednego schematu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monica Bellucci- prawdziwa kobieta w każdym calu:) Jest piękna

      Usuń
  8. Ile ludzi, tyle ideałów ;) Każdemu podoba się coś innego...I tak powinno być!
    Niestety, przeglądając jakiekolwiek czasopisma, czy oglądając telewizję i nasze "gwiazdy" widać, co się lansuje i uważa za ideał urody. Wszystko, co odstaje od lansowanych kanonów piękna jest krytykowane. A może niepotrzebnie? Może każda z nas jest jednak na swój sposób piękna?

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kobiety są na umieszczonych przez Ciebie zdjęciach. Na wielu z nich można się wzorować.

    OdpowiedzUsuń
  10. zdjęcie pierwsze cudne *.* idealny makijaż i w ogole, mogłabym tak wyglądac :-D

    OdpowiedzUsuń