Obserwatorzy

poniedziałek, 28 lipca 2014

Elegancki i kobiecy nudziak Wibo nr 181

Cześć dziewczyny!!!


Lakier z Wibo nr 181 wpadł mi w oko od razu gdy go ujrzałam w Rossmannie. Bardzo lubię paznokcie w odcieniach nude, są eleganckie i pasują do każdej stylizacji oraz okazji:) Nr 181 to piękny "brudny" róż, połączony z beżem, przy mocniejszym świetle widać delikatne drobinki.







Dwie warstwy wystarczą, aby ładnie pokryć płytkę paznokcia. Nie mazia, nie bąbelkuje, krótko mówiąc nie sprawia problemów w trakcie aplikacji. Nie przebarwia płytki. Jedynym minusem jest to, że trochę długo wysycha, ale być może to wina pogody.

Trwałość określiłabym jako średnią, wytrzymuje 3 dni. Na zdjęciach solo bez topa.

 




I jak się Wam podoba?

Pozdrawiam
Kasia:)

9 komentarzy:

  1. Nie zawsze lubię połączenie tych dwóch kolorów, ale w wypadku tego zdobienia i tych odcieni jestem zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chwalisz sobie lakiery wibo z tej właśnie serii?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej serii mam tylko 3 lakiery i są świetne. Dla porównania ostatnio skusiłam się na dwa lakiery lovely i są tragiczne. Po jednym dniu końcówki już są starte.

      Usuń
  3. kolory fajne, ale jak dla mnie ta linia powinna być bardziej frenchowa, tyle że przypuszczam, że Tobie zależało na cienkiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie na takiej cieniutkiej mi zależało:)

      Usuń
  4. też bardzo lubię nudziaki , pasują do każdego ubioru i sytuacji

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go. Ja też bardzo lubię lakiery nude. Podoba mi się, jak go ozdobiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń