Obserwatorzy

wtorek, 1 lipca 2014

Czerwiec w zdjęciach

Cześć dziewczyny!!!


Czerwiec minął mi bardzo szybko. Najpierw było oczekiwanie na urodziny (tak, pod tym względem jestem dziecinna i urodziny są dla mnie "wielkim dniem":P) i ani się obejrzałam było już po nich. Cieszę się, że obyło się bez wielkich upałów, ponieważ od jakiegoś czasu zauważyłam, że słońce mnie męczy (chyba się starzeję).

W czerwcu skupiłam się na pracy. Raczej nie miałam zbyt wiele czasu na pierdoły, ale tak to już jest. W tym miesiącu ćwiczyłam bardzo intensywnie (Mel B), a na urodziny dostałam hula hop:) Dzięki ćwiczeniom niesamowicie uniosły mi się pośladki, ale i rozrosły uda, co niekoniecznie mi się podoba:( Starałam się jeść zdrowo i nawet nieźle mi szło. Wróciłam do picia soku pomidorowego i buraczanego.

Postanowiłam zrezygnować na pół roku z usług fryzjera, aby zapuścić wreszcie te moje biedne włosy. Do podcinania końcówek zaangażuję mamę.Dodatkowo pierwszy raz od dawna bardzo mocno skróciłam paznokcie, aby wrócić do kwadracików.

W czerwcu zaczęłam się na poważnie zastanawiać, czego chcę od życia? Gdzie widzę siebie za 5, 10 lat? Czy odpowiada mi to co mam? Czy dokonałam dobrych wyborów? itd... Niestety nie jestem zadowolona z tego co mam, nie jestem pewna czy dokonałam dobrych wyborów (jestem skłonna stwierdzić, że źle wybrałam). Skutkiem tych przemyśleń była decyzja o kolejnej szkole:) Zawsze warto się dokształcać:)


A teraz zostawiam Was ze zdjęciami z czerwca:











selfie:P


 zaczynam lubić produkty nivei


 najlepszy


 długie paznokcie

 średnie


krótkie:)


 nowości Ziaji


 sukienka Mohito


 skusiłam się na różowy róż:D


ochrona przed słońcem


Zachęcam do kuknięcia na moje konto na fejsie:P KLIK

Pozdrawiam
Kasia

6 komentarzy:

  1. Piaskowe pazurki są super, też musiałabym kupić sobie jakiś róż.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyglądasz jak się uśmiechasz !! I te niebieskie pazurki !! super ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo to również i mój najlepszy krem CC - uwielbiam go :D
    Jak to są Twoje krótkie paznokcie to co ja mam powiedzieć, jak w przypadku moich to ekstremalna długość? :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnej dziewczynie we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na trzecim zdjęciu wyglądasz prześlicznie :) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twój typ urody ;) w mohito mają piękne sukienki niestety ich rozmiarówka mi nie pasuje ;|

    OdpowiedzUsuń