Obserwatorzy

czwartek, 24 lipca 2014

Cukierkowy lakier Wibo nr 3

Cześć dziewczyny!!!


Uwielbiam piaskowe lakiery:) Mam nadzieję, że ten trend nie minie zbyt szybko, ponieważ ciągle powiększam swoją kolekcję. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać piękny piasek Wibo w odcieniu fuksji.



Lakier można nabyć w Rossmannie, kosztuje 6,99zł

Aplikacja jest bajecznie prosta. Lakier nie smuży, nie bąbelkuje. Dwie warstwy wystarczą, aby ładnie pokryć płytkę.Wysycha bardzo szybko!

Trwałość określiłabym jako zadowalającą, wytrzymuje ok 3 dni, potem zaczynają się ścierać końcówki.

Nie przebarwia paznokci. Bardzo podoba mi się ten kolorek. Jest taki soczysty, wesoły i wakacyjny:)






Lubicie piaskowe lakiery?

Pozdarwiam
Kasia:)

P.S. W związku z ogromną ilością bardzo obraźliwych komentarzy (zapewne od jednej i tej samej osoby), które naruszały godność moją i moich najbliższych zablokowałam możliwość anonimowych komentarzy. Wiem, że 90% osób komentujących anonimowo nie ma nic złego na myśli i celu, po prostu nie posiadają konta google, ale przykro się czyta chamskie teksty o swoich rodzicach i sobie samym.


9 komentarzy:

  1. Fajny jest ten lakier, chociaż w fioletowej - milkowej wersji podoba mi się jeszcze bardziej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu,jestem pod wrażeniem!Piękny kolor i Twoje paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ! Ale Twoje pazurki piękniejsze !! :D Ja chyba nie zahoduję takich nigdy ; (

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny jest, mam podobny kolor z Golden Rose z serii Holiday

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten lakier i bardzo go lubię :)
    Ja kupiłam go trochę taniej, bo na wyprzedaży -40% w Rossmannie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham te piaski chociaż to nie do końca mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny kolorek, lubie lakiery z tej firmy ;d Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://run-out-of-breath.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń