Obserwatorzy

poniedziałek, 9 czerwca 2014

Wibo eliksir 08- soczysta czerwień

Cześć dziewczyny!!!


Zawsze broniłam się przed czerwonymi szminkami, ponieważ wydawało mi się, że wyglądam w nich jak stara pudernica:D Wreszcie znalazłam taki odcień czerwieni, który podbił moje serce i sprawił, że zmieniłam zdanie. Oto Wibo Eliksir 08:





Nie czarujmy, opakowanie jest badziewne:P Napisy ścierają się bardzo szybko, a tworzywo, z którego jest wykonane wydaje się dziwnie lekkie. Ale nie przeszkadza mi to w użytkowaniu szminki.

Ma bardzo miękką i delikatną konsystencje, jakby masełka do ust. Aplikacja nie jest zbyt problemowa (należy uważać, aby nie powstały prześwity). Trwałość niestety jest kiepska, tak jak w przypadku innych kolorów z tej serii, jednak kolor jest tak cudowny, że wszelkie niedociągnięcia mogę wybaczyć:) Po raz kolejny potwierdza się moja zasada, że w wyraźnych kolorach wyglądam lepiej. Ożywiają moją twarz i tworzą fajny kontrast z ciemnymi włosami.







I jak Wam się podobają czerwone usteczka?:)


Pozdrawiam 
Kasia

18 komentarzy:

  1. Jak dla mnie wyglądasz w tym kolorze zjawiskowo! Świetnie kontrastuje z czarnymi włosami (swoją drogą dobrze, że do nich wróciłaś, bo żadne nie pasowały Ci tak świetnie jak czarne) i jasną skórą. Po prostu cud, miód i maliny:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję:* Dokładnie, ciemne włosy najlepiej do mnie pasują i już nie kombinuję z kolorem:)

      Usuń
  2. I w takim wydaniu Cię lubię. Nie w jakiś nudnawych, mdłych jasnych kolorach tylko w takich z pazurem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja siebie też wolę w takich kolorach

      Usuń
  3. pięknie!
    u mnie bardzo podobny post bo też czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor bomba ale właściwości nie takie fajne jak u Ciebie niestety:(

      Usuń
  4. Mi się bardzo podobają czerwone usta, szczególnie u brunetek i szatynek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mi się wydawało, że sama w sobie jestem już zbyt wyrazista z ciemnymi włosami i oczami, aby fundować sobie taki kolor na ustach. A tu zaskoczenie:)

      Usuń
  5. Ładnie ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak ! To jest to ! :D Kolor który jakby był stworzony właśnie dla Ciebie !!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D No właśnie:D To samo sobie pomyślałam:) zastanawiam się nad czerwienią z essence albo z rimmela

      Usuń
  7. Bardzo ładnie wygląda na ustach, ja bardzo lubię eliksiry z Wibo, ale za czerwienią jednak nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je uwielbiam, mam 3 kolory i wszystkie ładnie mi służą:) Szkoda tylko, że są takie nietrwałe

      Usuń
  8. A mi się nie podoba. Wyglądasz ordynarnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie Ci w tym kolorku :) Ja uważam, że wyglądam jak stara pudernica niestety we wszystkich chyba odcieniach czerwieni ;) To zdecydowanie nie mój kolor szminki.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo do ciebie pasuje ! kobieta z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń