Obserwatorzy

środa, 25 czerwca 2014

Waniliowe pazurki

Cześć dziewczyny!!!


Dwa dni temu natknęłam się na lakier, który całkowicie mnie zauroczył, Pablo Color w odcieniu waniliowym z lekką nutką limonki. Przyznam szczerze, że nie znam tej marki, ale przypomina Lemaxa. Lakier kosztował 3zł, więc zbyt długi się nie zastanawiałam.




Niestety jest to lakier bardzo problemowy. Przede wszystkim strasznie smuży i nie zalewa się ładnie na płytce. na zdjęciach mam 2 warstwy, ale 3 wyglądałyby o niebo lepiej. Na buteleczce widnieje napis, że jest to lakier szybkoschnący, co chyba jest żartem. Wysycha długo, od 20-30minut. Trwałość jest całkiem niezła, lakier wytrzymuje 3 dni. Kolor jest super i bardzo mi się podoba, ale rozejrzę się za odpowiednikiem z lepszej firmy.







Widzicie małą zmianę?:) Obcięłam pazurki:)


Pozdrawiam
Kasia:)

16 komentarzy:

  1. Cudowny! Na takich pięknych paznokciach wszystko wygląda ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale paznokcie to Ty masz extra :o

    OdpowiedzUsuń
  3. wow,ale piękny :) tej marki nigdzie nie widziałam jeszcze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiem, że ja za bardzo też nie. Tylko w tym jednym sklepie, ale za to wybór kolorów był imponujący, nawet marmurkowe lakiery widziałam.

      Usuń
  4. Pazurki piękne. Kolor fajny, lecz jeśli tak długo schnie, to produkt nie dla mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ratowałam się przyspieszaczem, ale niewiele to dało

      Usuń
  5. Kasiu piekne kolorki:) a pazurki masz do pozazdroszczenia,sliczne,zdrowe,zadbane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję. Choć znowu mnie kuszą kwadraciki

      Usuń
    2. Ja jestem za kwadratami wiec doradzam:)

      Usuń
  6. Ale masz śliczne paznokcie :) Kolorek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super kolorek no i te pazurki :D

    OdpowiedzUsuń