Obserwatorzy

niedziela, 1 czerwca 2014

Szminka Rimmel 600 Soft coral

Cześć dziewczyny!!!

Na chwilę zaginęłam, ale obiecuję poprawę:)
Niestety do pracy nie mogę malować wyrazistych, nasyconych ust:( Dlatego wyciągnęłam wszystkie zapomniane stonowane szminki. Niestety w odcieniach nude wyglądam niewyraźnie, a wręcz niezdrowo. Na szczęście przypomniałam sobie o szmince z Rimmela, Soft Coral 600.









Szminka zamknięta jest w ładnym, poręcznym i porządnym opakowaniu. Szkoda, że widać na nim każde odciśnięcie palca. 



Niestety szminka sama w sobie jest trochę twarda, ale tragedii nie ma. Aplikacja przebiera sprawnie, nie wcina się zagłębienia, nie roluje. Jak dla mnie raczej to nie jest typowy coral:P Ale do pracy i tak się nadaje. Trwałość określiłabym jako przyzwoitą. Jeśli nie jemy i nie pijemy, wytrzymuje ok 4-5h, ale przy jedzeniu ok2h.

Lepiej wyglądam i wyrazistych ustach, ale taki delikatny kolorek od Rimmela również do mnie pasuje.


Pozdrawiam
Kasia

6 komentarzy:

  1. Fakt, zdecydowanie bardziej lubię Cię w wyrazistych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię takie stonowane kolorki, choć do Ciebie może faktycznie bardziej pasują nieco wyrazistsze. Jednak całkiem Ci ładnie w niej. W odcieniach nude też źle się czuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś piękna! To po pierwsze :)
    A po drugie to nie lubie twardych pomadek, gdzie trzeba się namęczyć żeby coś pomalować :D
    Ale wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor jak najbardziej dla mnie! Lubię takie delikatne odcienie, na przepiękną krwistą czerwień niestety brak mi odwagi :c
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń