Obserwatorzy

niedziela, 22 czerwca 2014

Nowości od Ziaji:) +zakręcona grzywka

Cześć dziewczyny!!!


Ostatnio w aptece wyczaiłam nową serię od Ziaji. Zestawy kosmetyków były bardzo tanie, dlatego skusiłam się na dwa. Pierwsze testy już za mną i póki co jestem zadowolona:)











Pierwszy zestaw pasta oczyszczająca+krem mikrozłuszczający, kosztował 10,30zł! Drugi: tonik+krem nawilżający, kosztował 11,10zł! Żal było nie kupić:D Pasta jest świetna, bardzo mocno oczyszcza twarz i delikatnie ją peelinguje.


Większość z Was doradzała mi wczoraj grzywkę nr9, czyli:
Oczywiście nie posiadam aż takich długich włosów i tyle tresek, doczepów itd aby wyczarować taką mega objętość. Albo mam za krótką jeszcze grzywkę, albo źle wycieniowaną, bo oklapła i wyszło mi coś takiego:



Krótko mówiąc szału nie ma:(


Pozdrawiam
Kasia:)

13 komentarzy:

  1. Masz wysokie czoło i lepsza będzie prosta grzywa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdzie Ty tu widzisz wysokie czolo? :P

      Usuń
  2. jak dla mnie fajnie wyszła ta grzywka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może za bardzo wzoruję się na zdjęciu. Jak nie jest źle to dobrze:)

      Usuń
  3. dobra jest ta grzywka! :)
    a tej serii Ziaji jeszcze nie spotkalam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze zamiast oceniać grzywkę długą chwilę wgapialam się w twoje oczy-są takie ładne i hipnotyzujące <3 zdjęciami znalezionymi w sieci nie ma się co przejmować większość tak jak podkreśliłas to doczepy lub Photoshop jeszcze prosto po stylizacji u fryzjera.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie wyszło bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo fajnie zapowiada się Ziaja ;) w oko wpadła mi pasta przeciw zaskórnikom ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba muszę się bliżej przyjrzeć tej nowej serii ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie się uśmiechasz :)
    Te kosmetyki z Ziai kuszą, ale czy nadają się do cery naczynkowej? Ja się tego troszkę boję...

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz takie piękne oczy, a grzywka wcale nie zła, mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi tam się podoba taka grzywka u Ciebie :)
    Zestawy Ziaji - no faktycznie, żal nie brać! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. eee tam mówisz - JEST SZAŁ :)
    jeśli chodzi o kosmetyki - jestem w trakcie poszukiwania kosmetyków do oczyszczania twarzy :)

    OdpowiedzUsuń