Obserwatorzy

czwartek, 19 czerwca 2014

Niebieski duecik

Cześć dziewczyny!!!


Nie przepadam za niebieskimi paznokciami, ale gdy w Biedronce zobaczyłam szafę Bella od razu w oko wpadły mi dwa odcienie:zimny piękny błękit i drugi powiedziałabym, że w odcieniu morskim. Kosztowały tylko 5,99zł, więc grzechem było przejść obojętnie:D Niestety po raz kolejny przekonałam się, że takie kolory to nie moja bajka...



Lakiery są w tradycyjnych bellowych buteleczkach. Srebrna nakrętka pięknie współgra z zimnymi odcieniami:) Pędzelek jest nie za szeroki, ale i też niezbyt wąski.


Konsystencja jasnego odcienia jest fatalna... Jest strasznie lejący, smuży, brudzi skórki. Ciemniejszy jest wporządku. Nie przebarwiają płytki paznokcia.


Na paznokciach mam 3 warstwy jasnego i 2 ciemnego. Oba wysychają dosyć szybko i same z siebie ładnie błyszczą. Trwałość określiłabym jako satysfakcjonującą, wytrzymują 3-4dni.



 



Niestety jakoś nie podobają mi się na moich paznokciach. Są mdłe i bez wyrazu. Spróbuję zestawić je z jakimiś wzorkami, może wtedy podbiją moje serce.



Pozdrawiam
Kasia:)

13 komentarzy:

  1. kolorki prześliczne ale paznokcie za długie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie wyglądają przepięknie ;) Co do konsystencji to się zgodzę- jest różna w zależności od odcienia. U mnie trzymają się bardzo długo,około tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolory piękne! długość paznokci jest porażająca, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kolory bardzo 'moje' - piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne! :)
    ale ciekawa jestem co wymyślisz na nich jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. obydwa są śliczne ;) takie letnie kolorki

    OdpowiedzUsuń
  7. Żaden kolor nie jest w stanie mnie przekonać, jeśli ma beznadziejną konsystencję. A szkoda, bo oba bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakiery Bell za 5,99? Chyba się muszę przejść do Biedronki :D
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Ty masz piękny kształt paznokcia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ale długie !:) MI osobiści podoba się bardziej jasny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow,ale pazurki :D
    kolorki też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja natomiast niebieskie paznokcie uwielbiam :) cudowne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale długie masz te pazurki :)

    OdpowiedzUsuń