Obserwatorzy

niedziela, 29 czerwca 2014

Krótkie brzoskwiniowe paznokcie

Cześć dziewczyny!!!


Jak już wspominałam wróciłam do kwadratowych paznokci:) Niestety musiałam je bardzo mocno skrócić, aby nadać właściwy kształt, ale odrosną szybciutko. Niedawno skusiłam się na brzoskwiniowy piasek z Wibo i jestem nim oczarowana.



Aplikacja jest łatwa i przyjemna. Lakier ma fajną konsystencję, nie rozlewa się na płytce, nie smuży, nie mazia. Dwie warstwy wystarczą do całkowitego pokrycia paznokcia. Wysycha dosyć długo i to chyba jego jedyna wada. Nie przebarwia płytki. Trwałość określiłabym jako dobrą, wytrzymuje 3-4 dni.





W zależności od oświetlenia raz jest bardziej różowy, a raz brzoskwiniowy.




Nie mogę się przyzwyczaić do takich krótkich paznokci:D

Pozdrawiam
Kasia

13 komentarzy:

  1. uwielbiam ten lakier :) a pazurki masz bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A masz może pozostałe kolory z tej serii? Bo nie wiem, czy są warte uwagi...

      Usuń
  2. Krótkie ? :D A gdzie te krótkie pazurki ! :P hihi
    Piękny kolorek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor mam taki sam z golden rose:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mój ulubiony kolor z tej serii :) również szykuję o niem posta hihi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. lakier mi się podoba a paznokcie wydają się długie bo masz bardzo smukłą płytkę, zazdroszczę :)
    no i witam się jako obserwator nr 200 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kocham fiolet z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekny lakier , musze nabyc jak bede w PL

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda na paznokciach ten lakier :)
    Ty nie możesz się przyzwyczaić do krótkich paznokci, a ja bym chciała, żeby moje tak wyglądały :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny odcień wspaniałe paznokcie.

    OdpowiedzUsuń