Obserwatorzy

poniedziałek, 30 czerwca 2014

Jak łatwo sprawdzić czy jestem ciepłym, czy zimnym typem urody?

Cześć dziewczyny!!!


Nie do końca wierzę w typy urody nawiązujące do 4 pór roku, ponieważ wystarczy zmienić kolor włosów by przestać pasować do danej grupy. Zależało mi jednak na tym, aby sprawdzić czy jestem zimnym czy ciepłym typem, aby uniknąć niepasujących połączeń kolorystycznych:P Sprawdzałam kolor żył i raz wydawały mi się zielone, a raz niebieskie...  Zarówno złota jak i srebrna biżuteria mi odpowiada. Lepiej poszło z ciuchami: w białej bluzce wyglądam świeżo, a w ecru lub beżowej jakbym była chora. Czytałam kiedyś, że dobrym sposobem jest przeanalizowanie odcienia skóry: na twarzy jestem szaro-żółta, ale na dekoldzie już tylko żółta. Wreszcie postanowiłam zrobić dwa makijaże: ciepły i zimny i sprawdzić, w którym wyglądam lepiej. Oczywiście nie jest to jakiś super wyjściowy makijaż, tylko podkład, róż, szminka i tusz do rzęs. Zdjęcia robione w świetle dziennym,  aparat odrobinę zjadł kolory, ale efekt mimo wszystko widać:)



Wersja ciepła:








Wersja zimna:


Totalnie zimna wersja to nie jest. Niestety czerwone oczy mam od alergii:(


Moim zdaniem jestem chłodnym typem urody. W drugiej wersji makijażu wyglądam młodziej, a w pierwszej poważnie (i chyba na trochę zmęczoną).

A Wy jak myślicie?




A jako bonusik pokażę Wam super minimalistyczną wersję makijażu:



Pozdrawiam
Kasia

17 komentarzy:

  1. Ostatnie zdjęcie najlepsze!!!! Wyglądasz na nim tak młodo i słodko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję za miłe słowa

      Usuń
    2. Zdecydowanie chłodny typ -zima cool

      Usuń
  2. Pierwszy makijaż zdecydowanie do Ciebie nie pasuje, jest za sztuczny. Drugi jest w lepszej tonacji i wyglądasz zdecydowanie lepiej. Ale tak jak poprzedniczki twierdzę, że ostatnie zdjęcie jest najlepsze i tak powinnaś się malować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również popieram, na ostatnim zdjęciu wyglądasz pięknie! :)

      Usuń
  3. Na ostatnim zdjęciu wyszłaś niesamowicie! I te piękne oczy :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym minimalnym makijażu wyglądasz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to sama nie wiedziałam jaki mam typ urody, ale kosmetyczka mi powiedziała że zimny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi powiedziała, że jestem ciepłym (bo byłam opalona) i na takiej to oto podstawie wysnuła taki wniosek:P Trochę się pomyliła

      Usuń
  6. zdecydowanie zimny! widac ta swiezosc,w brazach wygladasz na 10 lat starsza,amutna ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie zimny typ urody.Tak ogólnie to się zgadza z Twoim typem urody-jesteś według mojej oceny Zimą.Ja np.jestem Latem i do mnie pasują w większości tylko zimne,zszarzałe lekko kolory włosów.Nie ważne czy to będzie blond czy brąz-ma być zimny ale nie niebieski,tylko właśnie szary.Wszystkie złota w kolorze "męczą" mi twarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś fryzjerka miała mi zrobić średni brąz, wyszedł jasny złoty brąz, który wypłukał się na rudo... Wyglądałam w takiej wersji okropnie! Dokładnie, wszystkie złote odcienie dają niezdrowy efekt

      Usuń