Obserwatorzy

czwartek, 26 czerwca 2014

Inspiracje paznokciowe

Cześć dziewczyny!!!


Kusiły mnie znów kwadratowe paznokcie. Kusiły tak mocno, że aż skusiły. Niestety są bardzo króciutkie, ponieważ aby z migdałków osiągnąć idealne kwadraty trzeba ściąć naprawę sporo. Ale odrosną:) Brzoskwiniowy piaskowy lakier właśnie schnie na pazurach, a w tym czasie podzielę się z Wami paznokciowymi inspiracjami. Swoją drogą, nie zacieszają mnie ładnie wykonane żele u kosmetyczki. Liczą się dla mnie pięknie pomalowane naturalne paznokcie, najlepiej ozdobione własnoręcznie:)

















Jakie pazurki wolicie?
Sztuczne, czy naturalne?
Kwadraty, migdałki, okrągłe, szpice?
Kolorowe czy neutralne?
Długie czy krótkie?


Pozdrawiam
Kasia:)

11 komentarzy:

  1. Jejku te czarne są piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciu z butami? Są mega:)

      Usuń
    2. Kasia jedne i drugie !! :D Te z butami to chyba matowe są - cudowne , uwielbiam czarne maty ♥ Ale te błyszczące też są super !!;]

      Usuń
  2. bardzo mi się podobają te 1 pazurki :) ja nie lubię tipsów, wolę naturalne paznokcie, może dlatego, że swoje mam długie zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też i teraz z takimi krótkimi czuję się dziwnie...

      Usuń
  3. wolę krótkie ale naturalne paznokcie od długich ale sztucznych

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie-czarne są eleganckie i ten pierścionek!Pozdrowionka:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Krotkie,naturalne kwadraty:)kolory-przerozne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten czarny french z brokatem mistrz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Te z brokatowym złotem wyglądają cudnie. Ile ja bym dała, żeby umieć zrobić coś takiego !

    Pozdrawiam,
    rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń