Obserwatorzy

sobota, 21 czerwca 2014

Grzywkowe inspiracje

Cześć dziewczyny!!!


Ślicznie dziękuję Wam za szczere komentarze pod ostatnim postem:* Utwierdziłam się tylko w przekonaniu, że powinnam trochę pokombinować z grzywką. Naturalnie moje włosy są falowane/kręcone (zależy od dnia, pogody i pielęgnacji). Poprzednio nie miałam zbyt wielkich problemów ze stylizacją grzywki. Po prostu suszyłam ją na szczotce, dzięki temu nadawałam jej ładny naturalny kształt (na szczęście nie wyglądała jak kask:P).

Oto kilka propozycji grzywek, które mnie urzekły... Nie wiem na którą się zdecyduję:P


1. Ta propozycja podbiła moje serce! Szkoda, że nie mam takich długich włosów. Jest to dosyć długa, ale lekka grzywka. Ładnie łączy się z całością.


2. Klasyczna prosta, ciężka grzywka.

3. Długa, asymetryczna grzywka.

4. Długa, "rzadka" grzywka


5. Grzywka na boki, z przedziałkiem na środku. Ładnie łączy się z całością. Obawiam się, że przy falowanych włosach nie łączyłaby się tak ładnie...

 6. Długa, lekko asymetryczna, prosta.

 7. Delikatna na bok. Ta propozycja również bardzo mi się podoba:)


 8.Ciężka, prosta, półokrągła.


 9. Na boki, z przedziałkiem na środku. Bardzo podoba mi się to, że jest wywinięta na zewnątrz. Obawiam się, że w takiej wywiniętej grzywie wyglądałabym jak z nocnikiem na głowie:D Nie mniej, strasznie mi się podoba.


 10. Z refleksami. Ciekawa alternatywa


11. Drapieżna... Niesamowicie sexowna...



Zależy mi na tym, aby była to naturalnie wyglądająca grzywka (nie kask, hełm itd). Aby nie wymagała wymyślnej stylizacji (katowania włosów prostownicą, lokówką i masą lakieru). Przede wszystkim musi pasować do mojego kształtu twarzy (aby go zobaczyć odsyłam TUTAJ)



Które propozycje Wam się podobają? A w których widzicie mnie? Może macie inne pomysły?


Pozdrawiam
Kasia

18 komentarzy:

  1. 1,3,9,11 to moje typy dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie 9 do Ciebie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie od lat występuje grzywka na bok długa ;D
    moje kręcone włosy nie pozwalają mi na zmiany ;) 9 mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie grzyweczki są świetne ;) mnie nabardziej podoba się pierwsza i ostatnia ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja u siebie grzywki mam już serdecznie dość, ale ostatnio bardzo podoba mi się obcięta na prosto u innych osób ;-)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  6. Przez bardzo długi czas miałam prostą grzywkę i trochę mi się znudziła. Teraz noszę na bok ale podoba mi się ta jaką ma Kim Kardashian na 10 zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi najbardziej podobają się grzywki 2, 7, 8 i 11 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze dwa zdjęcia genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jako posiadaczka grzywki jestem za 1, chyba muszę ja podciąć. :) Na boki mi sie nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie wszystkie są ładne,ale myślę że wygodną alternatywą będzie grzywka na bok,no chyba że masz proste włosy to żaden problem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta ostatnia bardzo mi się podoba, ale obawiam się, że mogłaby być mało wygodna, zwłaszcza dla osoby w okularach...

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam grzywke i już do niej nie wrócę. Okropna meczarnia z układaniem przy lokach i odrastanie potem...tragedia :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nr 1 genialny!!! Uwielbiam grzywki ala Brigitte Bardot i potwornie żałuję, że mam trójkątną twarz i nigdy sobie takiej nie zafunduję :(

    OdpowiedzUsuń
  14. W 1 i 11 po prostu się zakochałam! Wyglądają naprawdę cudownie!

    OdpowiedzUsuń