Obserwatorzy

niedziela, 15 czerwca 2014

Dlaczego nie lubię różowego różu do policzków?

Cześć dziewczyny!!!


Kilkudniowa cisza na blogu była spowodowana awarią internetu (swoją drogą, bez internetu jak bez ręki):(

Często słyszę, że przy takich ciemnych włosach jak moje, przy ciemnych oczach i szarawej cerze bardzo ładnie prezentuje się różowy róż na policzkach, ponieważ ożywia twarz i nadaje jej młodzieńczy wyraz. Może i to prawda, ale chciałam Wam pokazać, że w takim wydaniu wyglądam (i czuję się) jak matrioszka. Być może to wina nieodpowiedniego odcienia różu, a może jestem stworzona do tonacji beżowo-brązowych.






A tutaj bez różu, z bronzerem 




I jak? W wersji beżowo-brązowej lepiej? Czy w różu?

Pozdrawiam
Kasia

21 komentarzy:

  1. Jesteś taka ładna, że i w różu i brązie wyglądasz dobrze, róż nadaje deliaktnosci, brąz dodaje uroku

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem ładnie Ci i w różu i w brązie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj w brązie wyglądasz SUPER ! :D a w różu słodko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) I którą wersję teraz wybrać?:D

      Usuń
  4. Może zimniejszy odcień różu byłby lepszy, choć ten też jest ok. W różu wyglądasz na radośniejszą, promienną i faktycznie młodszą. A w brązie wyglądasz kobieco, sprawiasz wrażenie dorosłej zdecydowanej kobiety. Trudno mi stwierdzić, w którym wydaniu lepiej

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem o co Ci chodzi :D W różu Ci ślicznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, może to kwestia mojego nastawienia. Zakodowałam sobie, że różowy mi nie pasuje i wyglądam w nim jak matrioszka i to widzę patrząc w lustro (albo raczej chcę widzieć). Może się przyzwyczaję:)

      Usuń
  6. Zdjęcie w białej bluzce, fuksjowych ustach i z brązowym różem jest cudowne, a Ty wygladasz na nim zajebiście!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba:) Czasami nawet uda mi się ładnie wyjść:) Ślicznie dziękuję:*

      Usuń
  7. W obu wersjach jest dobrze :) Bez stresu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz tak przepiękne oczy, że nie mogę! Jak dla mnie zarówno w różu różowym, beżowym , bez różu i tak wygladasz super:P
    To zdjęcie pod opisem : "A tutaj bez różu, z bronzerem" jest niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za te przemiłe słowa:*

      Usuń
  9. W beżu jednak mi się podobasz bardziej niż w różu. Jeśli mam być szczera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę poszukać takiego trochę wyraźniejszego beżu, wpadającego w zimny brąz, chyba byłby najlepszy:)

      Usuń
  10. Mi się wydaje, że oba fajnie ;) Róż może mógłby być troszkę delikatniej nałożony ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie wersje ładne :) Myślę, że to kwestia przyzwyczajenia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak jest,że jak coś sobie zakodujemy to nie ma zmiłuj.A w obydwu "wersjach" wyglądasz fantastycznie,w różu delikatnie i dziewczęco a z bronzerem klasyczna piękność.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie umiem się zdecydować :) ale w różu też Ci do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń