Obserwatorzy

sobota, 7 czerwca 2014

Brzoskwiniowe usta

Cześć dziewczyny!!!


Pogoda za oknem iście letnia:D W sam raz na spacer i ćwiczenia pod drzewkiem:)

Dzisiaj chciałam Wam pokazać Tint Ladycode Bell w odcieniu brzoskwini. Nie jest to mój ulubiony kolor na ustach, ale do pracy pasuje. Tint sam w sobie jest całkiem fajny, ma żelową konsystencję i łatwo się aplikuje. Kolor można ładnie stopniować (w moim przypadku dopiero 3 warstwa daje jako taki efekt, wcześniej jest niewidoczny). Trwałość świetna- ok 5 godzin. Jedyne co mi przeszkadza to lekkie uczucie ściągnięcia ust. Kosztował grosze, chyba 3,99zł na wyprzedaży w Biedronce.

 sorki za mokre włosy, ale nie chciałam męczyć ich suszarką



Opakowanie jest ładne i wygodne. Napisy się nie ścierają.


Kolor na aplikatorze może przerażać, ale na ustach jest delikatny.

Jak widać na ustach nie daje wyraźnego efektu. Nie jest źle, ale nie jest to kolor, w którym czuję się najlepiej...

Zastanawiam się nad kombinacjami z różowym różem do policzków. Zawsze wydawało mi się, że wyglądałam jak matrioszka...
Zapuszczanie grzywki trwa... Ale straaaaaaaaaaaasznie mnie denerwuje taka dziwna długość:P


Pozdrawiam
Kasia

14 komentarzy:

  1. Ja ostatnio wkręciłam sie w typy urody i dobieranie kolorów do swojego typu:D A Ty wiesz jakim jesteś typem? Wtedy łatwiej dobierać kolory zarówno jeśli chodzi o ubrania i makijaż:d Bo ten kolor na ustach niezbyt Ci pasuje, nie podkreśla Twojej urody:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zimą i pasują do mnie chłodne, wyraźne kolory. Najlepiej wyglądam w ustach w kolorze fuksji, ale niestety do pracy nie mogę sobie pozwolić na taki wyrazisty makijaż:(

      Usuń
    2. A ja bym nie powiedziała, że jesteś zimą

      Usuń
    3. lato to blondynki, jesień rude lub brunetki z rudą poświatą o ciepłym kolorze skóry, wiosna to blondi. Jesteś typową zimą i to niepodważalny fakt

      Usuń
    4. Jestem typową zimą. Mam bardzo ciemne włosy naturalnie, ciemne oczy, ciemną oprawę oczu, zimny oliwkowy odcień skóry. Dobrze mi w zimnych, ostrych kolorach: w czerwieni (której nie lubię), w fuksji, w czarnym, w bieli, w butelkowej zieleni, chabrowym... W beżu, pudrowym różu, złocie i brązie wyglądam jakbym miała chore nerki

      Usuń
    5. Również uważam, że jesteś typową zimą. Masz bardzo "chłodną" urodę, która nie każdemu się podoba

      Usuń
  2. rzeczywiście kolor nie jest zbyt widoczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że Bell wypuścił nowe tinty. Muszę zerknąć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasuje Ci ten kolor.
    Bez okularów wyglądasz o wiele ładniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, dlatego w okularach chodzę tylko wtedy gdy już muszę

      Usuń
  5. Jak już raz pisałam, wolę Ciebie w wyrazistszych kolorkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja siebie też:) W takich niewyraźnych wyglądam jakbym była chora:P

      Usuń