Obserwatorzy

wtorek, 17 czerwca 2014

24 lata minęły, jak jeden dzień...

Cześć dziewczyny!!!


Dzisiejszy dzień jest dla mnie dniem szczególnym, ponieważ kończę 24 lata... Niestety czas mija szybko. Mam różne dziwne przemyślenia, ponieważ ostatni rok nie był najlepszy. Obfitował w smutki i wątpliwości, a szczęśliwych i radosnych momentów było tak mało, że mogłabym je policzyć na palcach jednej ręki. Zawsze gdy pojawiało się światełko w tunelu coś musiało się psuć:( Może przyciągam nieszczęścia? Czuję się staro, ale nie zewnętrznie tylko wewnątrz. Czuję się, jakbym miała 80 lat i nie mogłoby mnie spotkać już nic dobrego... Nie chcę tak myśleć! Trzeba iść do przodu i cieszyć się chwilą:)Każdy zasługuje na szczęście, mam nadzieję, że i do mnie w końcu ono zawita:)

A oto czego bym sobie życzyła i jakie są moje małe marzenia na ten kolejny rok życia:
- ustabilizowanie sytuacji zawodowej,
- ustabilizowanie życia prywatnego,
- rozpoczęcie studiów magisterskich,
- wyjazd do Paryża,
- nauczyć się chociaż podstaw francuskiego,
- odwiedzić Trójmiasto (kocham:) mile wspominam, niestety nie mogę być tam tak często jakbym tego chciała),
- zaakceptować to, czego zmienić nie mogę,
- znaleźć w sobie siłę i pogodę ducha:),
- zapuścić wreszcie włosy:D

Oczywiście wszystkimi marzeniami się z Wami nie podzielę, ponieważ coś musi zostać ukryte tylko dla mnie:) Trzymajcie kciuki:)


A oto dzisiejszy makijaż do pracy. W odcieniach nude wyglądam strasznie:D Jakbym była chora... To zdecydowanie nie moja bajka.


Pozdrawiam Was cieplutko
Kasia:)

21 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego Piękna:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję:) Ja piękna?

      Usuń
    2. mój brat ma dziś także urodziny:D
      wszystkiego najlepszego:* zgadzam się z anonimowym... jesteś piękna:)

      Usuń
    3. :* jak miło przeczytać takie cudowne słowa. Wszystkiego najlepszego dla brata:)

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego! Weź spełnianie marzeń we własne ręce i głowa do góry i ruszaj na podbój świata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego kochana, oby wszystkie marzenia się spełniły, a te ukryte już szczególnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego:) Mam nadzieje, że uda Ci się spełnić marzenia:) Wszystko przed Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech Twe marzenia się spełnią,uśmiechaj się,bądź silną,jedź do Paryża,a sytuacja zawodowa i strefa prywatna obfituje w same piękne,wspaniałe chwile.Jesteś ciepłą osobą,nie powinnaś uronić ani jednej łzy,a jeśli taka się znajdzie ,nich ją otrze kochana dłoń pełna miłości do Ciebie.Wszystkiego NAJ-tylko tego co jest dobre!Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej jakie piękne życzenia. Dziękuję Kochana:*

      Usuń
  6. 100 lat, też mam 24 lata, a czuję się maksymalnie na 21 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę:) Póki co czuję się jak stara baba, ale mam nadzieję, że to się zmieni

      Usuń
  7. Sto laaat ;D
    Mi po skończeniu 18-nastki tak lata lecą że szok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Do 18nastki ciągnęło się niemożliwie, a później czas mija zdecydowanie za szybko

      Usuń
  8. Czas leci szybciej niż byśmy chcieli:P Dlatego tym bardziej życzę Ci błyskawicznego spełnienia wszystkich marzeń, od Paryża po zapuszczanie włosów :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń