Obserwatorzy

środa, 14 maja 2014

Zakupy niekosmetyczne: ciuchy

Cześć dziewczyny!!!


Dzisiaj chciałabym Wam pokazać nowości w mojej szafie:) Większość z tych rzeczy została kupiona w ciągu ostatnich 2 miesięcy, ale niektóre wdzianka nabyłam jeszcze zimą:P



Ramoneska, nn, kosztowała 120zł. Niestety w sieciówkach nic mi się nie podobało, wszystkie kurtki były za krótkie, a przez internet nie chciałam zamawiać (lubię gdy kurtka jest ładnie dopasowana). Ta kurteczka urzekła mnie od samego początku:)


 Skusiłam się na kilka koszulek z nadrukami (poza tymi na zdjęciu wybrałam jeszcze białą i brzoskwiniową), każda kosztowała 16zł


Skórzane spódnice z koła kupiłam zimą, ale zapomniałam pokazać je na blogu. Były tanie jak barszcz, chyba po 40zł. Teraz szukam białej, różowej i bladoniebieskiej.




Spódniczka w kwiaty z kontrafałdą kosztowała 38zł, czarna pikowana z koła 30zł, szara dresowa 35zł



 Czarna sukienka w kształcie litery A nie jest mocno dopasowana, ale za to elegancka. Kosztowała 65zł


Moja ulubiona sukienka:) Jest cudowna i pasuje do wszystkiego! Kosztowała 58zł






A te ciuszki kupiłam w TYM SKLEPIE INTERNETOWYM. Obawiałam się trochę czy wszystko będzie pasować, ale niepotrzebnie.Wszystkie ciuchy leżą idealnie! Być może kroi się małe rozdanie na blogu połączone ze współpracą, bądźcie czujne:)



Trochę brudne:P

Ostatnio szaleję na punkcie balerinek z czubkiem! Mam bardzo wąską i małą stopę, ciężko mi znaleźć ładne płaskie buty bez pokemonów.



To już wszystkie moje zakupy. Trochę się tego uzbierało:) Podobają się Wam?

Pozdrawiam
Kasia

16 komentarzy:

  1. Kilka ciuchów wpadło mi w oko, ale nie dam się skusić... muszę wynosić to co w szafie mi zalega.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten problem. Miałam go długi czas:)

      Usuń
  2. Same wspaniałości ;D Jakbym miała taką figurkę jak Ty to też chętnie bym w takich kiesckach śmigała :D Ale gdzie tam z moją wielką pupą ;D hah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, nie ma co marudzić:P A ja mam mały biust:P

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Bałam się trochę, że będzie skórka będzie kiepskiej jakości, ale jest mięciutka:) Póki co świetnie się nosi i do wszystkiego pasuje:)

      Usuń
  4. Świetne zakupy, sporo sukienek i spódniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwona sukienka jest zajebista!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko mi się podoba! Ale szczególnie kurteczka i ta pikowana spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma to jak zakupy! Chętnie bym zobaczyła jak ciuszki (zwłaszcza sukienki) wyglądają na Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzeczki i spódniczki są świetne! Czerwona sukienka i ta w kwiatki też bardzo mi się podobają :) Świetne zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się spódniczki :D A sukienka w stokrotki jest po prostu PRZEGENIALNA :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uhuhu ale zakupy :) spódniczki genialne!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Udane zakupy,czarna sukienka bardzo mi się podoba,też bym taką chciała:)

    OdpowiedzUsuń