Obserwatorzy

poniedziałek, 5 maja 2014

Wycieczka do ZOO

Cześć dziewczyny!!!


Z okazji akcji Poznań za pół ceny wczoraj wybraliśmy się do ZOO. Pogoda mogłaby być lepsza, było chłodno i wiał zimny wiatr, ale na szczęście nie padało. Ostatni raz w poznańskim ZOO byłam 3 lata temu, trochę się od tego czasu pozmieniało (przybyły niedźwiedzie), chciałabym się kiedyś wybrać do wrocławskiego ZOO- ponoć jest o wiele większe, ale gdy będzie cieplej:)




 W tle miał być tygrys, ale uciekł:P



Od 1.05 czynna jest motylarnia






Takie tam ze słoniem:P


Muszę przyznać, że strasznie się zmachałam chadzając po ZOO. Ludzi było bardzo dużo, przeważnie rodzin z małymi dziećmi i nie dało się wsiąść do kolejki, aby objechać cały teren (młode mamy mają pierwszeństwo....) 


Lubicie chodzić do ZOO?

17 komentarzy:

  1. Ale mała jesteś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG nawet do ramion ledwo mu sięgasz

      Usuń
    2. No i co z tego. Niskie dziewczyny fajnie wygladają przy wysokich facetach

      Usuń
    3. Bez przesady, ze spokojem sięgam mu do ramion

      Usuń
  2. A ja jeszcze nigdy w Poznaniu z ZOO nie byłam. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalny bilet kosztuje 20zł- trochę dużo:(, ale wczoraj był za pół ceny. Poza małpami, które są nudne jest wiele ciekawych zwierzątek. Największe wrażenie zrobił na mnie niedźwiedź (był wielki), tygrys (nie myślałam, że samce są takie duże) i słonie.

      Usuń
  3. pamiętam, że kiedyś byłam w zoo i karmiłam słonie (tak wiem, ze nie można.. ) :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja byłam w Krakowie w ZOO, ale to dawno było... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Karkowa jeszcze nigdy nie dotarłam:( Ale bardzo bym chciała

      Usuń
  5. Przed wizytą we wrocławskim zoo warto Cie wyprowadzić z błędu co do tego, że jest ono większe co by nie było rozczarowania. Powierzchniowo jest 4 razy mniejsze niż Nowe Zoo w Poznaniu. Jest za to o wiele bardziej różnorodne i ciekawsze. We Wrocławiu jest też 4 razy więcej gatunków zwierząt. Wybiegi w większości trochę mniejsze niż w Poznaniu, ale nie zmienia to faktu, że wrocławskie zoo jest o wiele bogatsze i ciekawsze niż poznańskie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie chcę się wybrać do wrocka do Zoo :-) byłam chyba w 2008 :D
    Ale jesteś piękna! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatni raz byłam w zoo ładnych pare lat temu. świetne zdjęcia i bardzo ładny blog :) obserwuję i zapraszam do siebie w wolnej chwili :) pozdrawiam

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń