Obserwatorzy

środa, 7 maja 2014

Walka z przebarwieniami, kaszką na twarzy- wytoczyłam ciężkie działo:)

Cześć dziewczyny!!!


Pamiętacie jak pokazywałam Wam "kaszkę", która pojawiła się na mojej twarzy? Na policzkach pojawiły się drobne krostki, które brzydko odznaczały się solo i pod makijażem. Postanowiłam z tym powalczyć, a przy okazji wybielić trochę przebarwienia po opalaniu i trądziku. W aptece zaopatrzyłam się w kilka specyfików i zaczęłam wojnę:)




Przede wszystkim dbam o porządne oczyszczenie twarzy. Trzy razy w tygodniu robię mocny peeling (kawowy lub solny).



Benzacne stosuję już od kilku lat doraźnie, ale teraz zdecydowałam się na mocniejszą wersję. Nakładam ją punktowo na pryszcza lub przebarwienie. Ważne, aby potem dobrze umyć ręce! W przeciwnym razie, jeśli wytrzemy łapki w ręcznik, możemy się spodziewać odbarwienia materiału. To samo może spotkać poszewkę poduszki czy piżamę...


Acne derm nakładam na policzki (na "kaszkę" i przebarwienia) i na nos na zaskórniki. Efekty są całkiem niezłe.

Po obu specyfikach nie wolno się opalać, ponieważ mogą powstać przebarwienia. Niestety wysuszają skórę, dlatego rano ratuję się kremem mocno nawilżającym.




Gdy kupowałam w aptece Benzacne i Acne derm, farmaceuta dał mi 20 próbek kremu peelingującego z kwasem migdałowym Pharmaceris T. Póki co całkiem nieźle się spisuje.

Policzki są już w lepszym stanie. Skóra jest miękka, kaszka się zmniejszyła, przebarwienia są mniej widoczne, skóra nabrała blasku, pory się zmniejszyły. Niestety zaskórniki jak były tak są. Ostatnio chodzę na saunę i to również ma pozytywny wpływ na skórę twarzy. Zobaczymy pod koniec maja czy wygrałam wojnę:)


Pozdrawiam
Kasia:)

10 komentarzy:

  1. Stosuję i Benzacne i Acne Derm. Benzacne raczej miejscowo i sprawdza się dobrze- wysusza, ale po Acne Derm skóra mnie piecze, więc uważam z tym. Oby Tobie pomogło ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Benzacne kojarzy mi się z gimnazjum, niezbyt przyjemny był ;Deh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, maść zbyt przyjemna nie jest, ale za to skuteczna:)

      Usuń
  3. benzance mam i u mnie też sie spisuje dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na ta kaszkę są dwa dobre sposoby, albo czarne mydło albo z NS mydło detoks (to podobno super czyści, nie miałam).

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana nie stosuje peelengów kawowych na twarz.. poza tym w przypadku Twojej cery trądzikowej nie powinno używać się mocnych peelengów (tymbardziej 3 razy w tygodniu! za często), spróbuj enzymatycznych. Nie rób sobie krzywdy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czemu niby peelingu kawowego nie wolno stosować na twarz? Bzdura jakiej mało

      Usuń
    2. Jeśli delikatnie naciera się nim skórę to ok. Bez przesady, od razu nic się nie stanie. Poza tym nie zawsze kaszka na twarzy oznacza trądzik, może być spowodowana nieodpowiednią pielęgnacją lub po prostu jakiś krem się nie sprawdził, tak samo z zaskórnikami

      Usuń