Obserwatorzy

poniedziałek, 26 maja 2014

Szminka Rimmel Kate 20

Cześć dziewczyny!!!


Ostatnio polubiłam się z wyraźnymi, kolorowymi ustami. Kiedyś lubiłam szminki i błyszczyki w odcieniach nude, ale teraz kocham fuksje, wyraźne róże, korale i czerwień:)  Przed świętami wielkanocnymi sprawiłam sobie mały prezencik, czyli szminkę od Rimmela z serii Kate odcień 20






Opakowanie jest bardzo eleganckie i szalenie mi się podoba. To matowy, czarny plastik, bardzo wytrzymały.


Odcień nr 20 to głęboka, piękna fuksja. Uwielbiam ją<3 Jest wyraźna i na pewno widoczna z daleko, dlatego raczej używam tej szminki, gdy ubieram się w stonowane kolorki (bardzo ładnie prezentuje się przy czarnych ubraniach).

Szminka bardzo łatwo się aplikuje. Nie jest zbyt twarda, ani zbyt miękka- jak dla mnie ma konsystencję idealną. Nie zbiera się w załamaniu ust i nie tworzy nieestetycznych mazi. Jej super zaletą jest trwałość, utrzymuje się ok 5 godzin przy normalnym funkcjonowaniu (jedzeniu i piciu).








25 komentarzy:

  1. Piękny kolor :)) Też lubię takie kolory :)) U mnie ostatnio króluje matowa pomadka z nowej serii Inglota 518 :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie poluję na inglota i golden rose

      Usuń
  2. Kolorek piękny i bardzo do Ciebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękny odcień! Niesamowicie pasuje do Twojej urody! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodki, cukierkowy róż:) Podobają mi się takie kolory, ale na co dzień się na takie nie decyduję :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie usta, ale tylko gdy mam stonowany strój. W przeciwnym razie świeciłabym z daleka:D

      Usuń
  5. Przerażające usta

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny kolor i bardzo Ci pasuje! :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam inny kolor z tej serii i uwielbiam :) Tobie kolor bardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hej :) jak milo wrocic do blogowania :) stesknilam sie :)
    tez kiedys nie lubilam sie z kolorowymi ustami, a teraz mam obsesje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Kolorowe usta mogą być prawdziwą ozdobą

      Usuń
  9. bardzo przyjemny kolor ! Tylko gdzie zgubiłaś uśmiech ? ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Wczoraj w drogerii poddałam się i w końcu jest moja. Nie wiem, która to juz w mojej kolekcji. Usprawiedliwiam się tym, że kolor mi się z zaadnym innym nie dubluje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam szminkę Kate, ale w czerwonym opakowaniu i raczej dość naturalny odcień, 104 chyba :) I bardzo ją lubię :)
    A Twoja bardzo ładnie na Tobie wygląda :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Od dawna polowałam na ten mocny kolor:)

      Usuń
  12. fantastyczny kolorek,pasuje Ci do twojej karnacji,buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię szminki od rimmela bo się dobrze nimi maluje i długo się utrzymują na ustach. Ten kolor ładny jest. Od kiedy zaczęłam się dobrze malować na kursie kosmetycznym w Koszalinie u pani Aleksandry Góreckiej coraz częściej używam szminek w codziennym make-upie.

    OdpowiedzUsuń