Obserwatorzy

poniedziałek, 12 maja 2014

Straszny dzień, okropny tydzień...

Cześć dziewczyny!!!


Macie takie dni, kiedy czujecie się jak kupa g... za przeproszeniem, kiedy brakuje siły do życia, kiedy nie chce się wstać z łóżka? Niestety ja tak mam od dłuższego czasu... Życie osobiste daje mi w kość, problem goni problem... Czasami mam ochotę po prostu uciec gdzieś daleko (tak, wiem bardzo samolubne rozwiązanie). W takie dni wypijam litry zielonej herbaty, biorę gorącą kąpiel, zawijam się w koc, oglądam ulubione seriale albo czytam książkę. Wiem, użalam się nad sobą, ale czasami to pomaga:P

Niestety życie nie jest łatwe, miłe i przyjemne. Albo może tylko moje nie jest? Szkoda, że nie wszystkie osoby w moim otoczeniu są miłe i kochane... Szkoda, że czasami nawet po kilku latach ktoś pokazuje swoje prawdziwe oblicze... Nie wiem, czy coś złego zrobiłam w poprzednim wcieleniu:P Mam nadzieję, że jutro będzie lepiej... W końcu w coś wierzyć trzeba. Jutro wrócę do Was z lepszym nastawieniem.



A oto ile może zdziałać szminka:
Bez, mdło i ponuro

 Z, od razu wyraźniej:)


A tutaj coś muzycznego
 



Miłego wieczoru:)
I oby Was spotykało więcej szczęścia, radości i miłości niż mnie:P

Kasia

15 komentarzy:

  1. oj Kochana, głowa do góry! :)))
    jesteś piękna i nie myśl nawet inaczej! :)
    czekam na jutrzejszy pozytywny wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio niestety u mnie jest tak samo i też się tak czuję, że nie mam na nic ochoty...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Będzie dobrze, może tak akurat się złożyło, może to wina pogody...

      Usuń
  3. Chyba taki okres. Wahania pogody też mają swój wpływ :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się zawsze czuję jak kupa, gdy jestem chora... (grypa i te sprawy) i wtedy naprawdę nie chce mi się żyć. A na co dzień na szczęście nie mam tak źle, idzie przełknąć ;)
    Jutro nowy dzień!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że to nic poważnego co sprawiło, że tak się teraz czujesz. Trzymaj się kochana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakbym o sobie czytała...Mam podobne odczucia u siebie, ale jakoś trzeba to przetrwać. Damy radę, ehhh...;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękna jest ta szmineczka, faktycznie robi wrażenie ;) A co do reszty postu, kochana będzie lepiej! Głowa do góry :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nosisz soczewki pogłębiające prawda ?Nie mogę od Twoich oczu oderwać wzroku ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie mam zwykłe czarne 3tonowe soczewki, ale kiepskie są...

      Usuń
  9. Nie smutaj, ten zły czas minie!

    OdpowiedzUsuń
  10. A co odwołujesz ślub?

    OdpowiedzUsuń