Obserwatorzy

niedziela, 4 maja 2014

Podsumowanie kwietnia

Cześć dziewczyny!!!


Kwiecień minął mi bardzo szybko i dosyć nerwowo, co odbiło się na moim ograniźmie (strasznie wypadają mi włosy:(). Początek miesiąca spędziłam w rozjazdach i zanim się obejrzałam już były święta!


1. Gra o Tron
Czekałam na 4 sezon wytrwale i nie zawiodłam się. Śmierć Joffreya- mistrzostwo (najgorsza, najgłupsza postać z książki:P), wkurzał mnie nieziemsko. Trzeba jednak przyznać, że aktor odtwarzający tę rolę był znakomity. Zobaczymy co będzie dalej. Czekam też na kolejne książki...



2. Chirurdzy
Uwielbiam ten serial.  Trochę zagmatwali wszystko, ale warto było czekać na nowe odcinki. Ślub April- niespodziewany zwrot akcji. Derek trochę skapciał, ale cóż, latka lecą. Spoiler: Szkoda, że Christina odchodzi:(


3. Czarna Wenus
W 1808 roku ciemnoskóra dwudziestoletnia Saartjie Bartman wraz z angielskim opiekunem – Cezarem, opuszcza rodzimą Południową Afrykę, aby szukać zarobku w Londynie. Praca miała być łatwa i przyjemna. Saartije marzy o aktorstwie. Występuje jako Hottentot Venus w parateatralnych pokazach, prezentując swoje ciało brytyjskiej publiczności. Jej szczególny wygląd: duże pośladki i wargi sromowe, wzbudzają zainteresowanie. Początkowo pracuje pod opieką Cezara, występując w widowiskowych pokazach cyrkowych. Gdy jednak Cezar zostaje oskarżony o łamanie prawa w zakresie handlu niewolnikami, Saartije zostaje sprzedana, a jej nowym opiekunem zostaje Réaux. Po wyjeździe do Francji pokazy Hottentot Venus nabierają pikanterii, zmieniając się w egalitarną, perwersyjną, seksualną orgię. Świetna historia, film sam w sobie ciekawy i poruszający. Daje wiele do myślenia.



4. Czarna seria Camilla Lackberg

Uwielbiam czytać. Całą serię pochłonęłam w 2 tygodnie w formie e-booka. Kocham szwedzkie kryminały:)



5. Zakupy








W tym tygodniu postaram się zrobić post o ciuszkach kupionych w ostatnim czasie, ponieważ nazbierało się tego trochę:P










5. Jedzenie
 W tym miesiącu nie po końca mogłam zdrowo się odżywiać. Na wyjazdach nie zawsze można trafić na porządne jedzenie... W domu królowały makarony z sosem i kiełkami:) W ogóle ostatnio polubiłam kiełki.



Cydr lubelski- hmmmm śmieszne połączenie szampana i soku jabłkowego.



5. Paznokcie

 W kwietniu eksperymentowałam z kolorami i wzorkami.


6. Włosy
 W kwietniu podcięłam włosy i ładnie się kręcą. Szkoda, że tak wypadają i wolno rosną. Minęła mi chęć na jaśniejsze włosy, w ciemnych wyglądam znacznie ciekawiej.


7. Buble
Nie będę nawet komentować tych plastrów, bo szkoda słów....



Jak Wam minął kwiecień?

Pozdrawiam
Kasia

PS zapraszam na mojego fan Page KLIK

10 komentarzy:

  1. ja też muszę się wziąc za jakieś seriale :) miałam równiez te plasty, totalny niewypał :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem serialomaniaczką:P ćwicząc ogladam, gotując, sprzątając... :D A już myślałam, że może tylko u mnie te plastry się nie sprawdziły

      Usuń
  2. Śliczne sukieneczki :) Też bardzo lubię nosić tego typu stroje. Włoski ślicznie Ci się kręcą po podcięciu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne sukienki<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuups ja właśnie niedawno kupiłam te plastry. Bardzo się zawiodę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, u mnie nie wyrwały ani jednego włosa. Chciałam zrobić sobie przerwę od depilatora i dlatego kupiłam te plastry... Może masz delikatniejsze włoski i akurat u Ciebie plasterki się sprawdzą:)

      Usuń
  5. Uwielbiam Grę o Tron! Najlepszy serial na świecie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne sukienki! Ja też uwielbiam czytać, ale Lackberg mi nie podeszła. Wszystkie skandynawskie kryminały są porównywane do Larssona, a moim zdaniem nikt mu do pięt nie dorasta :) (z tych autorów których czytałam)

    OdpowiedzUsuń
  7. mój kwiecień minął całkiem ok. ;) śliczna ta czerwona sukienka.

    OdpowiedzUsuń