Obserwatorzy

niedziela, 11 maja 2014

Okulary od Okulary.szkla.com?

Cześć dziewczyny!!!


Mam całkiem sporą wadę wzroku (która na szczęście od kilku lat praktycznie stoi w miejscu) i o ile nic się nie zmieni, to do końca życia jestem skazana na soczewki lub okulary, co absolutnie mi nie przeszkadza:) W grudniu zdecydowałam się na okulary od FIRMOO, które są genialne! Są czarne, kocie i drapieżna. Na lato chciałam sobie sprawić jakieś jaśniejsze i "lżejsze" oprawki z tej samej firmy, ale na stronie nic mnie nie urzekło... W tej chwili mają bardzo przebrany asortyment:(

Przypadkowo trafiłam na stronę Okulary.szkla.com. Mają wiele fajnych modeli w super cenach, a wysyłka jest o wiele tańsza niż od firmoo. Okularki również można wirtualnie przymierzyć:) Podane są wszelkie wymiary, dzięki temu możemy dobrać odpowiedni fason czy rozmiar.

Strasznie spodobały mi się TE okulary i TE<3 W sieci jest wiele pozytywnych opinii na temat jakości okularów, czasu realizacji zamówienia itd, ale są też i negatywy- jak zawsze. Dlatego mam pytanie do Was. Czy miałyście może okulary od okulary.szkla.com? Jak wypadają jakościowo?


Pozdrawiam
Kasia:)

2 komentarze:

  1. O widzisz, nie znałam tej strony a wkrótce pewnie też trzeba będzie okularki zmienić. Też mam sporą wadę, ale soczewek nie lubię (mam problemy z założeniem, a jeszcze większe z ich zdjęciem), dlatego pozostaję wierna patrzałkom :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię i okulary i soczewki, to zależy od sytuacji:) Kuknij sobie na tę stronę, mają wiele fajnych oprawek za grosze, a przesyłka jest o wiele tańsza niż w przypadku firmoo (13zł, a 18$ to duża różnica jak dla mnie:))

      Usuń