Obserwatorzy

czwartek, 1 maja 2014

Naturalnie

Cześć dziewczyny!!!


Jak spędzacie ten wolny dzień? Ja niestety leżę w łóżku. W nocy zaczął mnie boleć ząb, odrobinę spuchłam i dzisiaj przedpołudniem wylądowałam na fotelu u dentysty. Ząbek trzeba było usunąć, ale nie było tak źle jak się spodziewałam. Obyło się bez wielkiego bólu. Teraz, gdy znieczulenia zaczynają puszczać głowa i szczęka dają o sobie znać.



Każda z nas ma takie dni kiedy stawia na naturalność, kiedy nie musi się malować i daje odpocząć skórze od nadmiaru kosmetyków. Na szczęście w moim przypadku takie dni zdarzają się dosyć często, a wtedy stawiam na tusz do rzęs, bronzer lub jasną szminkę/błyszczyk.




W takie dni rezygnuję z podkładu, podkreślenia brwi, eyelinera. 



Na policzki nakładam trochę bronzera i nic więcej.


A oto ja w całej okazałości:P Widać przebarwienia, kaszkę na twarzy i inne dziwne niespodzianki. Oczywiście na wielkie wyjście postawiłabym na mocniejszy makijaż, ale na wypad do warzywniaka, na spacer nie odczuwam potrzeby nakładania mocniejszego makijażu.



A Wy robicie sobie makijażowy detoks? Na co wtedy stawiacie?

Wracam do leżakowania, pozdrawiam
Kasia

16 komentarzy:

  1. Chciałabym tak wyglądać bez makijażu :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przemiły komentarz:) A już się bałam, że polecą same teksty typu pasztet:D

      Usuń
  2. Moim zdaniem masz taką fajną urodą, że na co dzień makijaż nie jest Tobie potrzebny :) Wiadomo, że czasami może fajnie podkreślać nasze atuty, ale z taką śliczną buźką szkoda się chować pod makijażem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mocniejszy makijaż tak naprawdę nie jest zbyt rozbudowany: podkład, czasami kredka lub eyeliner, tusz do rzęs, bronzer i wyraźne usta:) Dziękuję, za komplement:*

      Usuń
  3. Pięknie ! A Ty masz przecudowne oczęta !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram! Takie tajemnicze oczy :)

      Usuń
    2. Ojej to chyba najbardziej niespodziewany komplement:D Zazwyczaj słyszę, że mam małe, skośne dziwne oczy:D Także serdecznie dziękuję

      Usuń
    3. Kobieto, gdybym miała takie zajebiste oczy to podkreślałabym je 24h na dobę:D

      Usuń
  4. Masz dziwny kolor skóry. Nie beżowy tylko szary?oliwkowy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładną masz cerę, co Ty chcesz ;) Ja bez makijażu wyglądam jak kosmita :D Niestety, walczę z nierównym kolorytem skóry, na szczęście z pozytywnym skutkiem, ale mam okropnie ciemną skórę pod oczami od jakiegoś czasu, prawdopodobnie od RevitalLash, więc korektor jest u mnie niezbędny. Jednak chęć posiadania mega długich rzęs jest silniejsza :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja staram się często nie nakładać makijażu ;) Bardzo to później odbija się na mojej cerze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dalej nie mogę pojąć jak taką ładną cerę mogłaś katować solarium :P Piękne Twe lico dziewczyno :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama tego nie rozumiem:D Wiesz, głupota ludzka... Dziękuję:*

      Usuń
  8. Chciałabym tak wyraziście wygladac z małą ilością makijażu hihi :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Bez tapety wyglądam jakbym miała nerki chore

      Usuń