Obserwatorzy

niedziela, 25 maja 2014

Mała Kasia

Cześć dziewczyny!!!

Jak mija Wam niedziela? Od rana musiałam zająć się domowymi obowiązkami, ale teraz chcę poświęcić trochę czasu moim włosom. Ostatnio mam bardzo mało wolnego czasu i trochę ciężko pogodzić mi wszystkie obowiązki/zajęcia...

Często pytacie mnie o naturalny kolor włosów, dlatego chciałam Wam pokazać jak wyglądałam w dzieciństwie:P




Można się śmiać:D Zdjęcie było zrobione chyba w styczniu/lutym 1997roku w zerówce. Jak widać zawsze miałam ciemne włosy, rzadkie brwi (wtedy szerokie) i ciemne, małe oczy. Nie wiem dlaczego na zdjęciu wyszłam tak pyzowato, bo w rzeczywistości byłam drobna, niska i szczupła. 

Jak chyba większość dziewczynek w tamtym czasie miałam grzywkę obcinaną przez mamę. Włosy miałam długie, falowane, bardzo mocno kręciły się od wilgoci (w szczególności po deszczu). Raczej nie pamiętam, aby były problemy z ich rozczesaniem.



Pozdrawiam
Kasia

6 komentarzy:

  1. super wrócić do starych zdjęć,wspomnień i zobaczyć jak się wyglądało kilka,kilkanaście lat temu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie :d Nic się nie zmieniłaś! D:

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe takie zdjęcie to ma chyba każdy ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło czasem powspominać przy starych zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się podoba to zdjęcie, słodkie takie :D

    OdpowiedzUsuń