Obserwatorzy

piątek, 9 maja 2014

Kwiateczki i kropeczki. Zmiana kształtu paznokci

Cześć dziewczyny!!!


Dzisiaj pokażę Wam kolejne dwa lakiery z mojej kolekcji Lemaxów. Pierwszy to delikatny liliowy kolorem ze złotym pyłkiem, a drugi to głęboka śliwka. Niestety musiałam zrezygnować z kwadratowych paznokci. Nosiłam taki kształt 7lat, w zeszłym roku skusiłam się na migdałki, ale dwa miesiące temu wróciłam do kwadratów. Niestety brzegi paznokci zawijały mi się do środka (nie wiem jak to inaczej ująć, mam nadzieję, że rozumiecie o co mi chodzi) i nie wyglądało to zbyt estetycznie, a poza tym drażniło mnie. Wcześniej nie miałam takiego problemu i nie wiem czym był spowodowany. W każdym razie wróciłam do delikatnych migdałków.








Lakiery kryją bardzo ładnie, nie smużą, nie bąbelkują. Niestety wysychają dosyć długo, ale tragedii nie ma.



Pozdrawiam
Kasia:)

14 komentarzy:

  1. Wciąż obstawiam kwadraty,ale kolory są śliczne:) a i zmiany na blogu widzę-pozytywne:)))jest jeszcze fajniej niż było:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję:) Kwadraty były piękne, ale dziwnie się czułam wiedząc, że boki się zawijają. Może nie rzucało się to tak strasznie w oczy, ale wystarczyło, że ja o tym wiedziałam:(

      Usuń
  2. Długi czas nosiłam kwadraty, jednak od 2 lat noszę tylko migdałki i teraz wiem, że nigdy nie wrócę do kwadratu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny efekt, podobają mi się te kwiatuszki.

    OdpowiedzUsuń
  4. ten liliowy jest śliczny ;) bardzo fajne połączenie ;) ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam oba lakiery i uwielbiam je :) śliczne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne i długie paznokcie masz, wzroki tez fajne... oczywiście. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też ostatnio opiłowałam pazurki na migdałki :) Nie mogę się przyzwyczaić :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje paznokcie powalają mnie na nogi, moje są słabe i łamliwe, każdy domowy obowiązek je niszczy ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądają :-) lubię migdałki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje pazurki bardzo ładnie wyglądają w tym kształcie ;) A ten jaśniutki fiolet jest rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie do siebie pasują te kolory, ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A mnie się ten kształt bardziej podoba :) sama noszę kwadraty, ale taki mam naturalny kształt paznokcia i migdały niestety nie wyglądają zbyt korzystnie :(
    I świetny wzorek :D

    OdpowiedzUsuń