Obserwatorzy

czwartek, 22 maja 2014

Fajny szampon z Biedronki- Elisse do włosów suchych i zniszczonych

Cześć dziewczyny!!!

Pogoda na dworze jest cudowna! Co prawda nie opalam się, bo nie mogę, gdy świeci słońce i jest ciepło od razu mam lepszy humor i dużo pozytywnej energii.

Dzisiaj chciałam Wam pokazać szampon do włosów, który jakiś czas temu kupiłam w Biedronce. Opakowanie przypomina mi trochę szampony Elseve, a działa jak Syoss Keratin!



Dostępność i cena:
Do nabycia w Biedronie. Kosztuje tylko 4,99zł (często jest w promocji).


Opakowanie:
Złota butla, która bardziej wpada w żółty, z fioletowym wieczkiem. Dosyć twarda, ale łatwo wydobyć z niej produkt. Jest ładna i solidna. Pod światło widać ile produktu pozostało.





Szamponów z silikonami i innymi oblepiaczami używam raz na tydzień, czasami raz na 2. Gdy chodziłam na basen chętniej sięgałam po ten szampon. Nie obciąża włosów, nie powoduje przyklapu. Nie zauważyłam, aby po jego zastosowaniu włosy się nie zbijają się w strąki. Są za to błyszczące, ładnie odbite u nasady. Łatwo się rozczesują, są takie delikatne i dobrze nawilżone. Oczywiście zawsze po umyciu włosów stosuję także odżywkę, ale szampon sam nie wysuszał włosów, nie były w dotyku tępe. Zazwyczaj po silikonowych szamponach bardzo szybko przetłuszczają mi się włosy, ale po tym na szczęście nie. Jak za tą cenę jest to bardzo fajny produkt:)




Pozdrawiam
Kasia

15 komentarzy:

  1. świetnie, że CI się sprawdził :) u mnie w Biedrze jest mało kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie SLS sprawia, że szampon odpada w przedbiegach:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włosy jednak wolą delikatniejsze myjadła więc raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. jakiś sylikonowy szampon by się przydał. Chętnie spojrzę,czy w moich biedronkach nie stoi na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam go u siebie. Co prawda wolę nawet do oczyszczania trochę łagodniejsze szampony.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też go nie zauważyłam, ale prawda jest taka, że specjalnie za szamponami w Biedronce się nie rozglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy raz go widzę ;) W sumie rzadko sięgam w biedrze po kosmetyki ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś kupiłam zielony i się nie sprawdził, włosy po umyciu były szorstkie i nie miłe w dotyku. Jestem ciekawa jak ten będzie działał za chwilę idę pod prysznic i wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe dlaczego nie ma go teraz w biedronkach... jak dla mnie to super produkt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w miejscowości są 3 Biedronki i w żadnej go nie widziałam. Myślałam, że tylko u mnie jest taka posucha.

      Usuń
    2. No właśnie, jakiś czas temu zniknęły te szampony. Ja używałam czerwonego do włosów farbowanych i był świetny. Włosy rozczesywałam bez problemu .

      Usuń
    3. Też szukam i nie ma w żadnej Biedronce. Ten z ceramidami przeciwdziałał puszeniu się moich włosów. Może jeszcze wrócą.

      Usuń
  10. czyżby wycofali ? szukam go już od jakiegoś czasu ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie od jakiegoś czasu też go nie widać w Biedronce...

    OdpowiedzUsuń