Obserwatorzy

piątek, 16 maja 2014

Dlaczego odechciało mi się jaśniejszych włosów?

Cześć dziewczyny!!!


Przez długi czas chorowałam na jaśniejszy odcień włosów utrzymany w brązowej tonacji (średni brąz lub jasny). Marzyłam o takim kolorze, poszłam na dekoloryzację (dawno temu, przypomnę najpierw wyszły rude włosy, potem miały być w zimnym odcieniu- więc fryzjerka strzeliła mi fiolecik:P), malowanie drogeryjnymi farbami, które zawsze wychodzi ciemniejsze niż przewidywałam.


Wreszcie zrozumiałam, że tylko ciemne włosy do mnie pasują i innej opcji nie ma! A dlaczego?

 
przeproteinowałam włosy:(


Mam ciemną oprawę oczu i w jaśniejszych włosach wyglądałabym sztucznie. Dodatkowo ciemne włosy podbijają chłodny kolor cery. Jaśniejsze włosy uwidoczniłyby zaczerwienienia i przebarwienia.


Wyleczyłam się z obsesji na punkcie jasnych włosów:P



Tak wyglądam lepiej:) Naturalnie mam bardzo ciemne włosy i miałabym problemy z odrostami:P Teraz pozostaje mi kamuflować pierwsze siwe włosy:(


Pozdrawiam
Kasia

20 komentarzy:

  1. Jesteś piękna! Jąsniejsze włosy zabrałyby Ci pazur

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie siwe włosy no co Ty :P nosisz soczewki czy masz po prostu tak przepiękne ciemne oczy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ostatnim zdjęciu mam "swoje" oczy:P ale czasami noszę czarne soczewy:)

      Usuń
    2. A, niestety mam już pojedyńcze siwe włosy. Nie jest ich szalenie dużo, ale na tle tych ciemnych rzucają się w oczy

      Usuń
  3. ja jestem naturalną jasną blondynką i zawsze marzył mi się ciemny kolor, brąz ale zdaje sobie sprawę że też niekorzystnie mogłabym wyglądać, ciągle mnie kusi i co jakiś czas mam takie fazy na zmianę koloru :)
    masz przepiękne oczy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Zazwyczaj podoba nam się to, czego mieć nie możemy. Wszystko zależy też od typu urody. Jestem typową zimą i lepiej wyglądam w ciemnych, zimnych włosach. W rudych wyglądałam żałośnie:D

      Usuń
  4. okropne, chińskie oczy

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie ładnie jest w takich ciemnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie Ci w ciemnych włoskach. Nie zmieniaj tego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiste, że ciemne pasuję Ci najbardziej!
    Zazdroszczę takich ciemnych oczu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami lepiej nie poprawiać natury, bo sama wie co dla nas najlepsze. Kiedyś nie lubiłam takich ciemnych włosów, a dzisiaj je kocham:)

      Usuń
  8. Jesteś śliczną dziewczyną i pięknie wyglądasz w ciemnych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciemne pasują bardziej. Są takie naturalne. ;]

    OdpowiedzUsuń