Obserwatorzy

sobota, 17 maja 2014

Białe róże

Cześć dziewczyny!!!

Bardzo podobają mi się kwiatowe motywy na paznokciach:) Ostatnio pierwszy raz skusiłam się na różyczki, może nie wyszły idealne, ale nie straszą:)






Użyłam:
-odżywki Eveline 8w1 jako bazy,
- różowego lakieru Lemax (mój ulubiony),
- białego matowego lakieru GR,
- białego lakieru do zdobień.




Nie jest źle, ale muszę jeszcze trochę popracować nad różami, aby były ładniejsze:P Szkoda, że nie umiem ładnie ozdabiać paznokci farbkami (mam, ale nie wiem czy są zbyt wodniste czy pędzelki są do bani):(

5 komentarzy:

  1. Fajny intensywny kolor, zdobienie dodaje mu uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też lubię ten motyw :-) brakuje im tylko listków, które ja bardzo lubię, ale wyglądają świetnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie, świetny jest ten róż, idealnie komponuje się z tą matową bielą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mi się podoba połączenie tego różu z bielą! Rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń