Obserwatorzy

sobota, 12 kwietnia 2014

Wróciłam! Kosmetyczne nowości

Cześć dziewczyny!!!


Po 5 dniach spędzonych "w drodze" wreszcie wróciłam:) Jak miło wyciągnąć się w swoim łóżku i wypić herbatkę w ulubionym kubku. Niestety jedzenie byle czego, byle gdzie i tragiczne woda strasznie odbiły się na stanie mojej cery:( Wyskoczyło mi pełno dziwnych niespodzianek na czole i brodzie... No może nie do końca jadłam byle co bo unikałam fast foodów, ale drożdżówki z marketu, zupki w dziwnych miejscach na pewno nie były super zdrowe:P


W czasie wyprawy udało mi się zrobić małe zakupy kosmetyczne:






Lemaxowa rodzinka:) Może macie ochotę na małe lakierowe rozdanie?



 Pędzelek do wzorków. Nie wiem czy będę umiała się nim obsługiwać:P





Różowa pomadka z masłem shea z Biedry (Bell). Dziwnie w niej wyglądam, jakbym była chora


 Malinowy lakier z Biedry





W hebe założyłam sobie wreszcie kartę i skusiłam się na dwie maski. Latte i...



Keratin:) Nie wiedziałam, że z kartą są takie rabaty. Powinnam zapłacić 24zł, a zapłaciłam 16,78zł... 






Żel w sprayu z Hegrona. Kiedyś go używałam (chyba 7lat temu:P) i lubiłam. Ciekawe czy zrobi mi na głowie hełm...


Żel do włosów z Lidla. Na jakimś blogu wyczytałam, że jest super świetny. Kosztował 3,99zł więc warto spróbować




A Wam jak minął tydzień?


Przypominam o rozdaniu KLIK

25 komentarzy:

  1. Ojaaaaa cały zestaw cudownych Lemaxów! Kolorek szminki rewelacja- uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorek szminki jest fajny, ale szkoda, że wyglądam w nim jakbym miała nerki chore. Jest za blady:(

      Usuń
  2. piękne lakiery <3
    i nas nimi lubisz rozpieszczać :D


    daj znać jak pędzelek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam znać, jak wymyślę jakie wzorki nim zrobić

      Usuń
  3. Też mam ochotę na maskę Kallosa. Lakiery wyglądają ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam maski Kallosa. Są tanie i dobre. Jeśli nie sprawdzą się solo, to zawsze można je zużyć do mieszanek

      Usuń
  4. Nie przepadam za żelami do włosów. Lakier Lady Code całkiem fajny ma kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami układam loki na żel, ale nie lubię efektu hełmu:/

      Usuń
  5. Żel w sprayu urzywałąm,jak miałam krótkie włosy-nawet silne wiatry go nie ruszyły haha,ale włosy nie wyglądały na sklejone:) Piękne lakiery!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. używałam pisze się przez Ż a nie rz-wiem,wiem,z rozpędu pisałam i wyszło z błędem:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D spoko. A ten żel w sprayu faktycznie jest super mocny, ale jeśli dobrze odgniotę loki jest ok, nie ma posklejanych strąków

      Usuń
  7. lakiery przykuwają uwagę, szczególnie te neony, ciekawe jak wyglądają na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekm, jak widzę taką gamę lakierków to robi mi się słabo.,....:]

    OdpowiedzUsuń
  9. Dorwałam ostatnio 2 lakiery z lemaxa, jakoś mnie nie przekonują ;< chociaż ten różowy ładnie prezentuje się na paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam lemaxy, ale tylko tą serię "kwadratową" i lakiery do zdobienia

      Usuń
  10. Świetne nowości Lemaxy bardzo mi się podobają wszystkie! A maskę z Kallos mam i lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że z dostępnością Kallosów jest tak kiepsko

      Usuń
  11. Świetne zakupy, sama chciałabym tak wzbogacić moje szeregi kosmetyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Lemaxy polowałam już długi czas, więc jestem strasznie zadowolona, że wreszcie je znalazłam:) Maski Kallosa są niezastąpione

      Usuń