Obserwatorzy

poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Turkusowy Lemax

Cześć dziewczyny!!!


Dzisiaj pokażę Wam pierwszy lakier z mojej nowej kolekcji Lemaxów. Na pierwszy ogień poszedł piękny turkus:) Chyba naprawdę się starzeję. Jeszcze rok temu nawet nie spojrzałabym na lakier w takim kolorze, a dziś się nim zachwycam.



Na paznokciu małego paluszka 1 warstwa, na pozostałych po 2+odżywka





















Aplikacja jest bajecznie prosta, tak jak w przypadku innych lakierów z tej serii i ten kolorek nie mazia, nie smuży i nie bąbelkuje. Wysycha dosyć szybko. Nie wiem czy przebarwia płytkę, ponieważ używam odżywki jako lakieru podkładowego. Sam z siebie dosyć ładnie się błyszczy. Wytrzymuje na paznokciach 3-4 dni. Jak za zawrotną cenę aż 2,20zł:P jest to bardzo fajny lakier. Szkoda, że w mojej miejscowości jest tak kiepsko z ich dostępnością.




Wzorki wykonane igłą

13 komentarzy:

  1. te Twoje wzorki są świetne :-)
    a na małym czemu drugiej warstwy nie nałożyłaś? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spieszyłam się i zapomniałam:D Zauważyłam dopiero, gdy robiłam zdjęcia

      Usuń
  2. Masz prawdziwy talent! Malujesz może pazurki innym?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek jest świetny :) wzorek bomba cały czas staram się rozszyfrowac jak operowałaś tą igłą ze wyszło coś tak genialnego!

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny kolor :) ja niestety nie mam zdolności do robienia zdobień ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej! Jak pięknie wykonałaś te zdobienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju ale piękny kolorek! Z tym zdobieniem super się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń