Obserwatorzy

środa, 30 kwietnia 2014

Szybkie zakupy kosmetyczne

Cześć dziewczyny!!!


Pokażę Wam zakupy kosmetyczne z ostatnich dni. W poniedziałek w Rossmannie skusiłam się 3 tanie tusze do rzęs i 2 eyelinery. Póki co jestem nimi bardzo pozytywnie zaskoczona!






W naturze skusiłam się na dwie szminki z essence, obie w kolorze dosyć ostrego różu. Każda z nich kosztowała 6zł




Na zajączka kupiłam sobie w Vice szminkę z Rimmela z serii Kate, kolor 20. Kosztowała 10,99zł:) Jest to piękna, super soczysta fuksja



A Wy na co się skusiłyście?

15 komentarzy:

  1. Będę wyczekiwała recenzji. Miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne zdjęcie w nagłówku! :)))
    Daj znać jak tusze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na recenzje tego różowego tuszu :) też zastanawiałam się nad jego kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam kupić ulubiony tusz z maybelline, ale wszystkie były pootwierane, więc zdecydowałam się na ten, bo też ma wielką szczotkę. Całkiem fajnie wydłuża i pogrubia rzęsy

      Usuń
  4. Szminki z Essence są rewelacyjne ;)
    Sama mam cztery kolory :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że kolory były przebrane, bo na pewno zdecydowałabym się na jeszcze kilka:D Są super trwałe!

      Usuń
  5. Ja też kupiłam trzy tusze ale akurat inne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli cieszysz się z zakupionych rzeczy to wszystko super!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wszystkie okazały się strzałem w 10:)

      Usuń
  7. Ja kupiłam w Naturze błyszczyk, ale oddam go przyjaciółce, bo mi strasznie nie spasował :/ A w Rossmannie na razie skusiłam się na eyeliner w pisaku - może wreszcie nauczę się malować kreski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze przyznam, że kreski umiem malować, ale nie do końca wiem jakie pasują do moich oczu

      Usuń
  8. Ze szminki Rimmela powinnaś być zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń