Obserwatorzy

czwartek, 3 kwietnia 2014

Szampon Syoss Keratin Hair Perfection

Cześć dziewczyny!!!




Zawsze powtarzam, że od szamponu nie wymagam zbyt wiele. Po pierwsze ma dobrze oczyszczać włosy, po drugie nie podrażniać, a po trzecie wysuszać włosów. Na serię Syoss Keratin natknęłam się w Rossmannie ok. 1,5 miesiąca temu, zdecydowałam się na szampon, ponieważ odżywek mam zapas. Trochę się bałam obciążenia włosów, niepotrzebnie, ponieważ jest to całkiem fajny produkt.



Dostępność i cena:
Do nabycia w Rossmannie, w promocji kosztował 8,99zł, a cena regularna to chyba 14,99zł


Opakowanie:
Złote, z czarną naklejką. Określiłabym je jako eleganckie:) Mimo dużej pojemności (500ml) jest wygodne.


 



Oczywiście nie wierzę w obietnice typu "odbudowanie struktury włosa", żaden produkt nie jest w stanie zdziałać takich cudów:P Szampon jest strasznie gęsty, dla mnie aż za gęsty, dlatego rozcieńczam go z wodą. Ładnie się pieni, dobrze domywa włosy i nie podrażnia, nie powoduje łupieżu. Włosy są po nim leiste, błyszczące, pięknie rozdzielone. Są super gładkie i bardzo milusie w dotyku:P Nie spowodował super przyklapu, ale stosowałam go co drugie mycie. Może przy częstym stosowaniu obciąży włosy, ale wolę tego nie sprawdzać. 

Jest to całkiem przyjemny szampon, choć trochę drogi. Myślę, że będę do niego wracać co jakiś czas.

8 komentarzy:

  1. Ja jakoś ostatnio zraziłam się do kosmetyków tej firmy. Mój ulubiony szampon to Babydream :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo lubiłam BD, ale ostatnio mam po nim mega puch na głowie...

      Usuń
  2. Ja też skorzystałam z tej promocji w Ross. Kupiłam również odżywkę i też jestem zaskoczona, że to taki fajny szampon :P Jak dla mnie jego konsystencja jest ok:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie nie lubię gęstych szamponów, prawie każdy muszę rozcieńczać

      Usuń
  3. Ja nie miałam jeszcze nic z tej firmy. Ale jakoś mnie do tych kosmetyków nie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej też nie miałam zbyt dobrej opinii o syossie. Farby do włosów są jeszcze ok, ale reszta kosmetyków nie przypadła mi do gustu. Może ta seria z keratyną akurat im się udała, albo zaczęli robić lepsze kosmetyki

      Usuń