Obserwatorzy

niedziela, 13 kwietnia 2014

Pośladkowe wyzwanie: efekty

Cześć dziewczyny!!!


Kilka miesięcy temu postawiłam sobie nowe wyzwanie: pośladkowe:D Chciałam zadbać trochę o kształt, jędrność i sprężystość pupy. Jak mi poszło?


Zacznę od tego, że super systematyczna nie byłam... Zdarzało mi się ćwiczyć 5 razy w tygodniu, a czasami tylko raz. W wolnej chwili robiłam przysiady, stopniowo zwiększając ich ilość. Dodatkowo rowerek i ćwiczenia z Mel B.


Nie będę czarować, że nagle mam super świetny tyłeczek. Gdybym bardziej się przykładała efekty byłyby na pewno lepsze, ale myślę, że i tak jest ok.


obecnie


 tak było


tak jest (sorki za psa w tle, ale Roki kocha foty:D)


Myślę, że przy jeszcze odrobinie wysiłku efekty będą bardziej widoczne. Póki co skóra jest o wiele bardziej naprężona, pupa jest o wiele jędrniejsza i co najważniejsze uniesiona:)

Od dzisiaj zaczynam chodzić na basen, przez miesiąc zobaczymy, czy pływanie przyniesie jakieś efekty jeśli chodzi o pupę. Niestety uda pozostawiają wiele do życzenia.....



A Wy jak dbacie o pośladki?


Pozdrawiam 
Kasia

11 komentarzy:

  1. Do Kim Ci daleko, ale masz ładną okrągłą pupę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj do Kim mi baaaaaaaaaaaardzo daleko:D Dzięki

      Usuń
  2. świetna figura, na pewno nie masz co wybrzydzać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wybrzydzam, ale czasami lubię sobie pomarudzić:D

      Usuń
  3. Za takie uda wiele bym dała, ładne są. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze nie są, ale muszę trochę nad nimi popracować

      Usuń
  4. Ile bym dała za takie pośladki... Schudłam 20kg i niestety skóra jest strasznie obwisła i nie wygląda to zbyt estetycznie:( Ćwiczę, chodzę na masaże i szczerze powiem, że to nic nie daje... Może przesadziłam mówiąć, że nic, bo jakieś efekty są, ale są one powolne i nikłe. Teraz żałuję, że schudłam, bo choć dobrze się czuje w rozmiarze 38 to i tak nie mogę wyjść na basen, na plażę, założyć bluzki z dużym dekoltem itd bo skóra jest strasznie obwisła. Pozdrawiam Olga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może zbyt szybko schudłaś?

      Usuń
    2. Dokładnie, zasadnicze pytanie: czy nie schudłaś za szybko? Przy takiej utracie masy ważne, aby kg tracić systematycznie i nie za szybko, bo skóra straci zbyt wiele sprężystości

      Usuń