Obserwatorzy

piątek, 25 kwietnia 2014

O dobrze/źle dobranej bieliźnie...

Cześć dziewczyny!!!


Każda z Nas lubi się czuć atrakcyjna. Dobrze dobrana bielizna może wyeksponować atuty sylwetki i ukryć mankamenty. Wiosną/latem na ulicach widać dziewczyny źle dobranych biustonoszach, za małych majtkach itd. Sama dłuższy czas szukałam idealnej marki biustonoszy. Mam mały obwód 60-65, a miseczkę D/E. Niestety staniczki w tym rozmiarze są zazwyczaj piekielnie drogie:( Ale całkiem przypadkowo udało mi się na wyprzedaży kupić bardotkę z Esotiq i od tamtego czasu pozostaję wierna tej marce:)




1. Największym i najczęstszym problemem jest biustonosz za duży pod biustem. Za duży obwód powodu super zniekształcenie sylwetki. Wiele dziewczyn (często w przypadku tych tanich biustonoszy) decyduje staniczek, który w momencie zakupu pod biustem jest taki "akurat". Niestety po kilku założeniach lekko się rozchodzi i..... Zapięcie jest prawie pod szyją a piersi przy pasie. Wygląda to fatalnie! Nie wiem co jest fajnego w cyckach do pasa:P Wydaje mi się, że to jest częste zjawisko przy obfitym biuście. Zawsze trzeba kupować biustonosz pod biustem mniejszy, oto tabela rozmiarów, która sprawdza się idealnie KLIK. Wcześniej kupowałam 70-75B/C i męczyłam się z latającym zapięciem i faflającym biustem.... Z TEGO artykułu dowiecie się jak poprawnie się zmierzyć i dobrać rozmiar biustonosza.

2. Za duże miseczki. Czasami idąc do agencji poczty widzę dziewczynę, która na pozór ma dobrze dobrany biustonosz tzn. póki stoi prosto jest ok, ale gdy usiądzie lub się pochyli miseczka strasznie odstaje i widać sutki... Miska swoją drogą, a pierś swoją drogą... Masakra. Nigdy nie wiem gdzie oczy podziać:D Wydaje mi się, że taki problem częściej pojawia się u dziewczyn z małym biustem.


3. Źle dobrany fason biustonosza. W pewnym wieku piersi tracą swoją jędrność i sprężystość i nie w każdym fasonie wyglądają dobrze. Tak samo np. po ciąży czy w przypadku znacznej utraty masy ciała. Można mieć mały czy duży biust, ale w odpowiednim fasonem będzie wystarczająco uniesiony, ujarzmiony, wyeksponowany, że od razu sylwetka wygląda sexy:) proporcjonalnie, a my czujemy się piękne.


4. Za małe majtki. Chodzi mi o wcinające się w pośladki, w boczki majtki, które robią nam wielkie kuku.... Niezbyt ładnie wyglądają majtki wcinające się w pośladki (szczególnie widać to jeśli mamy założone spodnie rurki), albo w boczki...

5. Zły fason majtek. Np stringi z wąskimi paseczkami wcinającymi się w boki=20 dodatkowych fałdek, to nie jest super widok. Czasami warto pomyśleć o tym co będziemy ubierać, jeśli dopasowaną sukienkę, to lepsze będą wysokie majty, które ukryją brzuszek itd. Od jakiegoś czasu chodzę regularnie na basen i zauważyłam pewne niesmaczne zjawisko. Osoby, które mają ciemne i szybko rosnące owłosienie powinni zrezygnować z mocno wyciętych majtek od stroju. Sama mam podobny problem i raczej nie jest to kwestia higieny czy dbania o siebie, po prostu w pewnych miejscach np pachwinach włosy rosną szybko, a chyba nikt nie lata 2x dziennie z maszynką do golenia... (pomijam przypadki niedogolenia:P) Po co świecić zarostem, lepiej postawić na mocniej zabudowane majty i będzie ok.



Chwalę sobie markę Esotiq (i nie jest to post sponsorowany). Biustonosze są bardzo dobre jakościowo, mają wielki wybór fasonów/kolorów. Mam to szczęście, że w mojej miejscowości znajduje się salon tej firmy, a pracująca tam pani ma naprawdę wielką wiedzę na temat doboru biustonoszy, po prostu świetnie zna się na swojej pracy. Warto oddać się w ręce kogoś takiego, kto nam doradzi i naprowadzi na odpowiednią drogę. Majteczki również są świetne jakościowo. Dodatkowo często robią promocje dla osób będących w Klubie Esotiq (np. przy zakupie za 300zł masz 50% zniżki:)). Biustonosze a Atlantica lubiłam do czasu, coś pozmieniali i wszystkie są jakieś płaskie, a w Triumphie są zbyt szeroko rozstawione. To kwestia budowy i każdemu pasi coś innego. Jeśli ktoś lubi biustonosze od Chińczyka i mu pasują to ok. ale ja przekonałam się, że lepiej mieć tylko kilka sztuk, a nie 50, ale niech będą one dobrze dobrane, dobre jakościowo i przede wszystkim niech nie kaleczą naszej figury.


A Wy co o tym myślicie?
Pozdrawiam
Kasia:)

16 komentarzy:

  1. Latem widać na ulicach dziewczyny w bluzkach na naramkach, znad których na plecach widać zapięcia między łopatkami. Nie jest to fajny widok. Kupuję staniki w triumphie i bardzo je sobie chwalę, z esotiqa nie miałam- może się kiedyś skuszę. Natomiast majtki kupuję na bazarze, ale wybieram dobre jakościowo i odpowiednio zabudowane, aby nie świecić fałdkami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o co chodzi, właśnie o takie zjawisko mi chodziło: zapięcie pod pachami a piersi przy pasie... Też często kupuję majty na jakiś bazarach, ale również wybieram te lepsze jakościowo i odpowiednie fasony:)

      Usuń
  2. Hey, ja też kupiłam w zeszłym roku na przecenie biustonosz w Esqito. Troche się zdziwiłam, że nie mam 75B a E65 ;] Wysałam 60 zł jednak stanik po roku prawie codziennego noszenia bo reszte wyrzuciałam wygląda prawie jak nowy. Gdzie poprzednie po 3 miesiącach nie nadawały sie do niczego. Teraz kupiłam sobie drugi, w outlecie ;] za 24
    pokochałam tę markę i swietnie się z nią czuje ;]
    czasem warto zapłącić więcej ale miec lepsza jakośc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E zawsze lepiej brzmi niż B:) a na serio to mamy tak samo. Powiem Ci, że u mnie żaden z biustonoszy się nie rozciągnął, nie zdeformował, nie wyblakł- no nic się z nimi nie zrobiło, a te taniochy jak wytrzymały 3 miesiące to był cud. Zazdroszczę takiej świetnej ceny:)

      Usuń
  3. Właśnie dzisiaj opublikowałam podobnego posta o mojej wizycie w salonie brafittingu. U mnie niestety Triumph i inne takie odpadają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weszłam, przeczytałam, zdjęcia obejrzałam i powiem wow! Jestem pod wrażeniem jak idealnie dobrany biustonosz przy sporym biuście zmienia sylwetkę. Kochana, nie straciłaś optycznie 2kg, ale z 5:)

      Usuń
    2. Też byłam w szoku jak się w lustrze zobaczyłam. Moja mama była ze mną również dopasować stanik i u niej dobrze dobrany odjął spokojnie z 10 kg i 5 lat ;)

      Usuń
  4. Kiedyś nosiłam chińskie staniki, ale przez nie miałam super problemy ze zdrowiem i teraz wolę kupić jeden a zdrowy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja polecam markę Gaia. Też miałam problem z zakupem odpowiedniego stanika, bo ciężko znaleźć rozmiar 70G, a wcześniej miałam nawet 75H. Stacjonarnie udało mi się znaleźć staniki o takim rozmiarze, ale ceny zaczynały się od 70 zł, za nieciekawy wygląd, a na stronie internetowej tej marki można kupić w promocji staniczek nawet za 20-30 zł i do tego bardzo ładny i bardzo dobrze uszyty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, zgadzam się w zupełności. Jeszcze do niedawna moja bielizna pochodziła od Chińczyka z prostego powodu - rosłam, więc wydawać co chwila wydawać kupę kasy na nową bieliznę, a po drugie nie mogłam sobie pozwolić na to finansowo. Ale w końcu poszłam do Intimissimi i mam już dwa staniki i kilka par majteczek, a okazało się nawet, że mój chłopak bardziej polubił brazylijki od stringów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj Kasia Kasia jak ty masz D/E to na moich piersiach kończy się alfabet w takim razie.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Najpierw zajrzyj pod podane linki.
      2. Zorientuj się jak wygląda stosunek cm w biuście do cm pod biustem.
      3. Przemyśl to.
      4. A później jak zorientujesz się w temacie i zrozumiesz, że miseczka D nie musi oznaczać piersi jak dwie piłki (chyba, że ktoś ma w obwodzie 100cm) to zastanów się, czy głupi tekst był na miejscu!!!!!!!!

      Usuń
    2. Jeszcze jedno, gdybyś uważnie przeczytała wpis i zajrzała pod linki, to wiedziałabyś, że 60/65 D/E odpowiada miseczce 75B, tylko obwód jest wtedy sporo za duży.

      Usuń
    3. Niestety w tym kraju 90% kobiet jest nieuświadomionych stanikowo. Kupują byle jakie biustonosze, byle gdzie. Niedopadowane i tak jak mówisz najczęściej z za dużym obwodem

      Usuń
  8. Anonimkowa ma pewnie piersi jak dwa worki ziemniaków:P Tak to jest jak ktoś kupuje biustonosze tylko u Chińczyka i nie zna się na rozmiarach. Ważne, że jest tani, kolorowy i ma grube poduszki- pasować już pewnie nie musi:P Warto przeczytać tekst ze zrozumieniem

    OdpowiedzUsuń