Obserwatorzy

sobota, 19 kwietnia 2014

Najczęściej zadawane pytania

Cześć dziewczyny!!!



Odpoczywacie czy jeszcze działacie w kuchni? Na szczęście udało mi się programowo wyrobić z robotą, sałatki i ciasta gotowe, paznokcie pomalowane (pokażę jutro:P), a teraz czekam aż włosy wyschną. W wolnej chwili postanowiłam odpowiedzieć Wam na najczęściej zadawane pytania na blogu.


1. Dlaczego kupujesz tanie lakiery?
Z bardzo prostej przyczyny: często nie widzę różnicy drogimi i tanimi lakierami. Wielokrotnie zawiodłam się na lakierach z Rimmela czy Loreala. Jeśli kupię lakier za 3zł i nie sprosta moim oczekiwaniom to wyrzuciłam w błoto tylko 3zł, a nie 20-30zł. Lubię lakiery z Inglota, ale mają beznadziejne buteleczki i pędzelki. Poza tym, moje pazury bardzo szybko się natłuszczają, więc mało który lakier wytrzymuje na nich dłużej niż 2-3dni.


2. Ile masz wzrostu?
Mało:P 156cm

3. Jaki masz naturalny kolor włosów?
Bardzo ciemny brąz, prawie czarny.

4. Dlaczego farbujesz włosy?
Początkowo farbowałam włosy, aby pogłębić czarny kolor i nadać im blasku. Teraz mam już pojedyńcze siwe włosy, które strasznie mnie drażnią i dlatego farbuję włosy co 2-3 miesiące.

5. Jakim kolorem farbujesz włosy?
Różnie, ale zawsze z gamy brązów. Drogeryjne farby zawsze wychodzą ciemniejsze, dlatego teraz farbuję Mroźną truflą/kakao z Castinga.

6. Czy to są Twoje naturalne paznokcie?
Tak:) Raz w życiu miałam tipsy i to daaaaaaaaawno temu (chyba 6-7lat temu) i odpadły po 2 dniach. Cenię sobie ładne, długie, naturalne paznokcie. Bez obrazy, ale tipsy to każda z nas może mieć i to nie jest żadna sztuka, natomiast wyhodować piękne naturalne paznokcie to jest coś!

7. Czy masz skośne oczy?
Ponoć tak, choć ja tak nie uważam. Po prostu są małe. Niestety totalnie nie wiem jak je umalować:(

8. Czy Twoje włosy są naturalnie kręcone?
Moje włosy są ni to falowane ni to kręcone. Dużo czasu zajęło mi zrozumienie ich i polubienie. Teraz prostuję je raz na 3miesiące, a nawet rzadziej (źle się czuję w prostych).

9. Czy lubisz Kim Kardashian?
Nie znam jej, więc nie mogę powiedzieć czy lubię:P Nie podziwiam jej monstrualnie wielkiego tyłka, ale podziwiam ją za to, że nie promuje super chudej sylwetki. Podziwiam jej makijaż i styl (ale ten sprzed związku z Westem). Nie znam jej więc nie będę oceniać czy jest pustakiem czy nie.

10. Ile ważysz? Czy jesteś na diecie?
Ważę od 44-46kg, w zależności ile wody wypiję, co jem itd. Nie odchudzam się, staram się odżywiać zdrowo. Niestety cierpię na zespół drażliwego jelita i dlatego unikam smażonego, białego chleba, chipsów, coli, drożdżowych ciast itd. Nie jem słodyczy i nie piję gazowanych napojów.


Masz pytanie? Zadaj je a na pewno z chęcią odpowiem, a dzięki temu poznamy się lepiej:)

Pozdrawiam
Kasia

3 komentarze:

  1. Też niestety cierpię na ZJD :( Nieprzyjemne to i uciążliwe. Fajnych odpowiedzi udzieliłaś :) Pozdrawiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile ważysz?! Tak mało?

    OdpowiedzUsuń